Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Verschil tussen San Pedro en Peyote

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion NeoNecro
  • Date de début Date de début

NeoNecro

Matrice Périnatale
Inscrit
17/6/05
Hallo,

Ik zou graag eens iets met mescaline in willen proberen, zoals een Peyote of San Pedro cactus. Alleen is het verschil tussen de twee mij nog niet echt duidelijk.

De Peyote cactus lijkt me een kleine cactus te zien die heel heel oud moet zijn voor je hem kan gebruiken. Ook denk ik dat je er minder van moet eten om het effect goed te voelen?

De San Pedro wordt volgens wat ik ervan heb begrepen groter en hij groeit ook sneller. Maar je moet er meer van eten.

Kan iemand mij vertellen of dit klopt? Is er een verschil in de bereiding tussen deze twee cactussen? Ik zou dit graag even bevstigd krijgen zodat ik niets mis doe wanneer ik het eens wil proberen.

Groeten

De san pedro groeit sneller, maar bevat ook minder mescaline. dus je moet er inderdaad meer van eten. bijde cactussen bevatten naast mescaline ook nog een aantal stoffjes die op de mescaline in werken. en de peyote bevat hier wat meer van. daarom is de peyote trip meestal iets heftiger en word je meestal iets miselijker van peyote. ik ben eerst met san pedro begonnen en later wil ik als ik er klaar voor ben peyote proberen.

Bedankt voor je antwoord skoeip. Dus ik had het toch juist, maar ik wou echt 100% zeker zijn.

Dus dan ga ik dus voor de San Pedro gaan, omdat ik nog geen ervaring heb met psychedelische drugs. Op de site van Azarius lees ik dit bij San Pedro:
Verse cactus - mescaline verhouding:
400 g bevat ongeveer 480 mg mescaline - 0.12% mescaline per gram cactus (volgens Schultes & Hofmann)
400 g bevat ongeveer 200 - 300 mg mescaline - 0.05 - 0.075% mescaline per gram cactus (volgens een andere bron)
Deze twee waarden liggen wel nogal ver uit elkaar. Wat is nu ongeveer de juiste dosering? Want wanneer ik de foute dosering volg, dan zou ik een overdosis kunnen krijgen (en heel lange trippen zonder het te willen) of het niet eens voelen (en zo de cactus verspillen).

Retour