Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

vermuciliet

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion nympholeptic
  • Date de début Date de début
N

nympholeptic

Guest
Ik ben van plan om binnenkort, zodra ik weer terug ben in NL te beginnen met het kweken van paddo's. Heb me via internet al goed laten informeren maar ik zit nog met 1 ding...

Waar kun je goedkoop vermuciliet halen?

ik weet wel dat je bij azarius voor 4 euro een liter kan halen, maar ik het al een site gezien waar 100 liter voor 22 euro wordt aangbedoen (bcbudonline.com) maar de site loopt steeds vast als ik wil afrekenen. Kan op de site ook geen contactgegevens vinden dus weet ook niet of er een reguliere winkel van bestaat.

Je kan het bij de meeste growshops halen. Gaat echt voor 15 euro voor 100 liter of zo. Bestellen online is gewoon niet zo handig. De prijzen zijn hoog omdat, ook weegt het niks, het spul een enorm volume heeft. 50 liter op sturen (waarde 7.50 euro) betekend wel dat het in een doos moet waarvoor je misschien wel 25 euro verzendkosten moet betalen.

Echt handiger om het dus ff in de stad te halen en zelf mee te nemen, online zul je et niet zo goedkoop vinden.

Hmmm, ben benieuwd of ze het bij de growshop bij ons in de buurt hebben.
Khoop het wel, want wil nu daalijk uit m'n 2e of 3e vlucht (van m'n growkit) een sporenrpint maken en vervolgens zelf aan de slag....
4 euro voor een liter vind ik overigens ook nog wel te doen,
maar het ligt er natuurlijk precies aan hoeveel je wilt gaan kweken...

als je gaat zoeken in de isolatie richting (waar het eigenlijk voor wordt gebruikt) dan kan je toch wel 100l voor een euro of 15 vinden, de verzendkosten zijn idd het grote probleem.
4e voor 1l vind ik eigenlijk wel behoorlijk prijzig

je zou bijvoorbeeld eens hier kunnen kijken http://www.pullrhenen.nl/isolatie.htm

Ja in vergelijking is 4euro natuurlijk best veel, maar als je maar 1 liter nodig hebt voor 4 vluchten en je maar 1 keer int jaar paddo's groeid...
Dan valt 4 euro voor die ene keer best mee, toch?
Dan zit je niet gelijk met 100 liter vermiculiet

ja dat klopt, maar op een ander forum hebben we eens een inkoopactie gedaan, 2 mensen met OV die het op hebben gehaald en verdeeld.. ging erg goed en was zeker goedkoper dan 4e/l :)
maarja, ik snap wel wat je bedoeld, niet iedereen zal ook zoveel paddokwekers kennen :P
maarja, ik vind dat het toch wel een flinke prijs is (azarius koopt dit waarschijnlijk in voor veeeel minder)

Retour