Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Van syntetisch naar natuurlijk

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ErikBos
  • Date de début Date de début
E

ErikBos

Guest
Hallo,

even kort voorstellen Erik Bos 25 uit Zwolle.

Ik had zo wat vragen, Ik heb vroeger aardig wat drugs geconsumeert en alle gangbare soorten syntetische drug en wat designerdrugs geprobeerd.

In die tijd ook wel herbal soorten waar ik helemaal geen leuke ervaringen mee had tintelingen enzo maar het ging nooit echt door zoals syntetische soorten wel.

Toen ik afgelopen weken voor het eerst van 2 trekken salvia naar mijn eigen lichaam zat te kijken en mij in een soort ritje in een atractie waande (net alsof je kijkt naar je eigen beleving vanaf een ander punt) dacht ik dat dit wel leuk was.

Ik gebruik tegenwoordig helemaal geen syntetische drugs meer maar zoek eigenlijk naar iets om af en toe eens met vrienden te proberen.
Opium hoeft voor mij niet zo omdat ik heroiene al heb gehad (smaakt naar leer als je het rookt)

Zelf hou ik wel van tripmiddellen dit mag best heel heftig zijn zoals van lsd maar niet zo lang duren. Ik heb alleen een weekend an dan wacht mijn dagelijkse beslommering weer.

Ik hoopte dat mensen hier wat ervaringen hadden met dit soort middelen.

Groetjes Erik Bos

hmm natuurlijke psychedelica zijn een beetje op te delen:
mescaline cacti
LSA-zaden
DMT(ayahuasca)
salvia
ibogaine
edit: vergeet ik bijna paddos :lol:

er zijn er nog wel meer zoals daturas en passiebloem enzo, maar dit zijn toch wel de meest bekende (gebruikte)
als je meer info wil over deze drugs moet je ff de wiki en experiences checken in het menu daarboven

owja en welkom ;)

Zelf hou ik wel van tripmiddellen dit mag best heel heftig zijn zoals van lsd maar niet zo lang duren.

Paddo's, zeker bij goeie dosering (+/- 60 gram vers voor ervaren tripperrs), doet de intensiteit zeker niet onder voor lsd. Duurt alleen veel korter en is naar mijn mening dieper, in ieder geval anders.

Groets
HC

mja aangezien je liever iets wil wat korter duurt raad ik je wel gewoon salvia aan
misschien 20x extract... zou heel heftig moeten zijn en het duurt niet al te lang
of rookbare Dmt die duurt ook niet heel erg lang
verder .. N2O ofwel lachgas goed heftig en duurt maar 30-60 seconden
en kan zeker met goeie dosering als psychedelisch beschouwd worden

Salvia is inderdaad een optie. Houdt alleen in het achterhoofd dat het overgrote deel van de mensen die een breakthrough Salvia experience meemaakt, het spul never nooit meer aanraakt.

Het kan vrij heftig zijn dus (understatement ;) )

DMT is ook heel erg heftig. Duurd maar een kwartier, je kan alleen de beleving hebben dat het uren of zelfs een dag duurd ofzo, dus je moet wel in je achterhoofd houden dat het kort duurd.

Overigens is het dan wel weer een soort van gesynthetiseerd.

Maareh zoals hc zegt... Shrooms is probably the way to go :mrgreen::thumbsup:

Retour