Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

trip verlenging

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion noizer
  • Date de début Date de début

noizer

Matrice Périnatale
Inscrit
6/5/04
als je lsd genomen hebt en je neemt na een uur of 3 nog wat bij, heeft dat nog zin?

Ja, dat heeft nog zin. Je zult dan een uur later weer een opleving krijgen. LSD werkt het beste als je zo nuchter mogelijk bent. Zelf heb ik het 1 keer mogen ervaren en het is het beste dat me ooit overkomen is, ben dan ook op zoek naar iemand die me een voorraadje kan leveren. Ik heb heel veel gelezen over LSD en weet heel goed wat de voordelen en nadelen zijn.

We want the world and we want it now!

Bernard

ok merci voor je reply. kheb het dan uiteindelijk toch niet meer gedaan. Kwaz al heftig genoeg aan het trippen /forum/images/graemlins/laugh.gif
nog nooit van mijn leven ben ik zo van de wereld geweest! Een vette aanrader! /forum/images/graemlins/dancing222.gif

klopt het dat je met lsd in een trip kan blijven hangen?
zo ja, waarom zou je het dan riskeren :idontknow:. De effecten lijken me echt super, maar ben bang dat ik in de trip blijf hangen! :spank:

ik ken iemand die zecht dat ie 12 jaar in een trip is blijven hangen na iets van 10 zegeltjes en dat als je het bij een normale dossis niet ect een gevaar is. hij liep voor hij er uit kwam met een wc bril over straat en ging er op "gitaar spelen" en dat soort dingen

maar goed. je kan ook iets krijgen dat giftig is toch?? net zoals bij pillen! :iconhead:

Retour