Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

trip report verdwenen

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HeartCore
  • Date de début Date de début

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22/8/04
Jodels,

Ik had net de moeite genomen om mijn DMT trip van vannacht in geuren en kleuren op te schrijven (onder ervaringen), klikte op save en vervolgens ben ik alles kwijt.

Is dit een bekend probleem of een gevalletje dikke vingers?

Tx
HC

Stond er wel gewoon tussen hoor. Trip reports moeten altijd eerst even ge"cleared" worden voordat ze definitief op de site terecht te komen. Dit om de meuk en spam van de echt reports te scheiden.

Ben hem nu al aan het lezen, klinkt goed !

Man, klinkt echt zo heftig als mijn eerste ervaringen met DMT.
Erna ben je echt zo ontiegelijk dankbaar dat je dat hebt mogen meemaken.
Was echt tot weken erna zwaar energiek en vrolijk en ben nog steeds moed aan het verzamelen voor de volgende keer :P

link

Interessant dat je de wezens uit je DMT trip ook al kent van paddotrips. Ik dacht dat het ontmoeten van entiteiten iets specifiek voor Salvia en DMT was, omdat deze twee drugs op een bepaalde manier de werking van je hersens aanpast die uniek is voor die drugs.

Maargoed, die info ben ik sowieso nog niet in betrouwbare bronnen tegengekomen.

Ik ga van het weekend denk ik weer eens de elfjes bezoeken :twisted:

Hebben jullie trouwens ook dat je de weken nadat je DMT hebt gedaan echt zwaar heftig droomt? Ik heb tot een week na mijn ervaringen dat ik 's ochtends wakker wordt met het gevoel alsof ik de nacht de hele wereld over ben over geweest, maar er niks meer van weet.

Tsasil a dit:
Interessant dat je de wezens uit je DMT trip ook al kent van paddotrips. Ik dacht dat het ontmoeten van entiteiten iets specifiek voor Salvia en DMT was, omdat deze twee drugs op een bepaalde manier de werking van je hersens aanpast die uniek is voor die drugs.

Maargoed, die info ben ik sowieso nog niet in betrouwbare bronnen tegengekomen.

Ik ga van het weekend denk ik weer eens de elfjes bezoeken :twisted:

DMT lijkt op zich wel op Psilocybine terwijl Savinorin a een heel andere structuur heeft. Interessant gegeven is trouwens dat mensen over het algemeen geen verschil opmerken tussen sythethische en natuurlijke DMT.

Zelf ben ik er nog niet uit wat dit betekent :)

Retour