Trichocereus peruvianus wortelschieteeee

  • Auteur de la discussion Auteur de la discussion scamie
  • Date de début Date de début

scamie

Alpiniste Kundalini
Ik heb net een stek van 30cm!!! binnengekregen.
Nu lees ik tegenstrijdige berichten opt net. Hij staat net in de grond, moet ik wel of nog niet water geven??? indien wel, hoe vaak?
enne... als verse stek zeg maar......... wel of niet in de zon???
gegroet en bvd
 
Ik heb 2 San Pedro's en vraag me eigenlijk hetzelfde af. Ze staan al in de grond maar hebben nog geen wortel geschoten (na iets minder dan een maand). Alhoewel het ook een jaar kan duren voor ze wortel schieten heb ik gelezen. Nu begin ik me af te vragen of ik de snijkant langer had moeten laten drogen dan een weekje, of dat ik minder/meer water moet geven.
Dus bij deze, reacties zijn welkom! 8)

Edit: Btw shouldn't this thread be in the dutch section "Natuurlijke Psychedelica" ?
 
heb je de stekken zelf gemaakt of heb je ze besteld. Ik heb mijne besteld en de wond was droog!!??? Moet geloof ik een beetje als kurk aanvoelen.
Ik denk trouwens dat droog of niet droog niets te maken heeft met wortel schieten, maar om te voorkomen dat de boel gaat rotte.... geloof ik.
 
OK.... ik heb net de meest ideale site gevonden voor onze grote vrienden!!!
tsjekitout!!! :lol:
 
Ik heb overigens het antwoord al... niet in de zon als de cactus nog wortel moet schieten, dit om hem niet te stressen bij het aanmaken van de wortels
 
oh kdacht dat ik die ok gepost had,... maar ik heb hem als topic geplaatst
 
Retour
Haut