Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Treintripping

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion BooYa
  • Date de début Date de début

BooYa

Glandeuse Pinéale
Inscrit
10/6/06
iemand ooit al getript op een trein?
een kleine dosis paddo's of wat xtc kan leuk zijn denkik om es een treinritje te maken
je mag natuurlijk niet te hard trippen want als de conducteur komt...
en als hij ziet dat je pupillen groot zijn kun je als uitvlucht gebruiken dat je bv lenzen draagt en omdat ze vervelend deden dat je een paar druppeltjes in je ogen moest doen:)
mja lijkt mé wel leuk experiment, best een trein pakken buiten de spitsuren, neem de trein richting de zee, kun je dan wat in het strand relaxen
ma tis best om zo een experiment te proberen als je al een ervaren psychonaut bent

nou jongen ik kan het je afraden :D
2 jaar geleden gingen ik en mn vrienden vaak gewoon maar ergens heen op een zaterdagavond om te spacen.
Een keer hadden we 2cb gedaan toen we i nde auto zaten, een kwartier voordat we de trein pakten. Op het station was het wel leuk, lekker energiek, lachen, etc.
Toen we eenmaal in de trein zaten was iedereen al half in een andere dimensie. We zaten in een instap coupe, zo een waar de 4 deuren inzitten, tussen de 2 andere coupe's en de buitendeuren.
De trein was redelijk vol, dus constant liepen er mensen van de ene naar de andere coupe, tussen ons door. En elke keer als er een deur openging was het alsof er in een spelshow een deurtje werd opengedaan waar dan een prijs achter zou zitten. Als je dan de persoon zag die binnenkwam trok je het vaak echt niet :D van die dikke vatsige zwetende mannen van 45 of zwaar opgemaakte, hoerige meisjes van 16 die onder de puisten zaten. Was een erge tegenvaller, en op een gegeven moment barste iedereen in lachen uit om alle mensen die binnenkwamen, die gezichten van die mensen zal ik nooit vergeten hoe boos ze ons aankeken :D maar je krijgt er een heel dubbel gevoel bij, half misselijkmakend en half lacherig. Ik was superblij toen ik de trein uitkon :D

en zootripping?
gwn effe naar de dierentuin gaan onder de invloed van 1 of anderen psychedelische drug lijkt da geen goed idee?
kzou graag es een leeuw zijn manen de kleuren van de regenboog zien krijgen:) lol
kzegget wel nog es zo experimenten zijn voor ervaren psychonauten die kunnen trippen zonder dat iemand het dooreeft

kunnen trippen zonder dat iemand het dooreeft

ik ervaar het altijd als erg onprettig als ik toneel moet spelen in de omgang met mensen.. en zeker als je uit je knetter bent. dan maakt het niet echt uit waar dat is, trein, dierentuin.. sociale "zoals het hoort"- omgang zit diep gebakken, een mooie illustratie daarvan vind ik die tv reclame waarin een jongen een vis aanbiedt aan een meid een stukje verderop in de dierenwinkel. Gedrag hoeft maar een fractie af te wijken van gangbaar, en het wordt al bestempeld als gek of ongepast. De magie van cabaratiers ligt ook hierin denk ik.

dus als je intentie is om veel te leren over sociaal gedrag, ga je gang, meng je trippend tussen nuchtere mensen. Heb er zelf wel baat bij gehad. Is je intentie om lekker ontspannend te trippen en je omgeving/natuur/dierenrijk in je op te nemen dan is een rustige omgeving toch meestal wel prettiger.

Ik ben een keer bekant in elkaar geslagen omdat ik rond stond te spacen in het openbaar. Dus kijk er wel mee uit. Veel mensen accepteren geen raar gedrag en zijn zelfs geneigd je dan maar een paar klappen te verkopen om te zorgen dat je 'normaal' doet.

BTW: Conducteurs zeggen er toch niks van... Of in ieder geval niet bij mij ;)

BooYa a dit:
en zootripping?
gwn effe naar de dierentuin gaan onder de invloed van 1 of anderen psychedelische drug lijkt da geen goed idee?
kzou graag es een leeuw zijn manen de kleuren van de regenboog zien krijgen:) lol
kzegget wel nog es zo experimenten zijn voor ervaren psychonauten die kunnen trippen zonder dat iemand het dooreeft

Vrienden van mij gingen in het verleden elk jaar een keer naar de dierentuin onder invloed van paddo's. Ik heb nooit negatieve verhalen gehoord, enkel en alleen postieve!

Op een rustige dag Zootrippen lijkt me wel erg vet!

In de trein echter, zou ik helemaal lijp worden denk ik. Ik heb al weleens knetter stoned in de trein gezeten en dan voelde me ik al vaag tussen alle mensen.. maar als ik aan de paddo's zit en er komt bijv. iemand voorbij lopen dan ga ik al raar (nog vager :P) denken. Des te minder mensen des te beter.

Dieren echter; gaaf! Wij wonen thuis in een vrijstaand huis.. en wij hadden laatst een circus in de staat; dus leeuwen buiten in een kooi! Nou ik kwam er trippend voorbij lopen.. en ze volgenden ons van binnen hun kooi... hele gave ervaring! :D

njah het treintrippen ben ik ook niet zo meer voor maar later ga ik zeker en vast es op een dosis paddos of mss 1st es mdma en daarna pas es een paddotrip:)
tzou wel goe bij mij passen aangezien ik de natuur enorm respecteer en dieren bewonder khoop alleen dat ik niet triest zal worden dat die dieren in kooien opgesloten zitten maja die dieren worden wel goe verzocht ook en zijn veilig:)
als iemand hier al eens getript heeft in de dierentuin zeg maar gerust u ervaringen of tips

pfff trippen in de trein ... neen dat is echt niets voor mij
kheb wel eens uittrippend in de trein gezeten en dat vond ik al erg genoeg
al die mensen om je heen enzo... dan kun je niet jezelf zijn en dat is vet irritant
ik erger me zowiezo zelf al snel aan bepaalde soorten mensen als ik gewoon nuchter ben :P

enige moment waarop het wel grappig is als je mensen tegenkomt is als je bijv bijna bent uitgetript in de bossen... en er komen sochtends alweer mensen hun hond uitlaten.. en dat zijn de eerste leven personen naar jezelf en een vriend ofzo die je dan tegenkomt..
noooou dat is wel zoooo vreemd zeg .. die gewone wereld waarmee je dan weer word geconfronteerd ... en wetend in je achterhoofd dat jij net iets hebt meegemaakt wat hun waarschijnlijk nooit hebben of zullen meemaken :D
en gewoon de hele aura die eromheen hangt echt heel apart is het :P

ohjah en over dieren... het lijkt wel alsof dieren weten dat je tript .. heb je dat nooit meegemaakt ??
bijv mijn eigen hond herkende mij gewoon niet tijdens het trippen
pas toen ik uitgetripped was.. kwam hij weer naar me toe

ja keb ook da gevoel al gehad dat dieren weten dat je tript
tis gelijk of je op hetzelfde niveau van dieren zijt neergedaald (of opgeklommen tis te hoe jet bekijkt)

ik heb dat juist altijd met kinderen..die kunne je dan op een heel aparte manier aankijken, alsof ze precies door hebben wat er aan de hand is..

njah kinderen is iets speciaals vind ik
psychedelische drugs nemen maakt u terug kinds, kleurkes worden feller en intenser beleeft, muziek klinkt 10keer mooier enz
mss drm dat kinderen iets verdenken gwn omdat je dan op 1 of andere manier hetzelfde zijt als hen

jah klopt .. van psychedelica wordt je vaak wel kinderlijker (het houd je jong) ;)

ik denk dat als de kinderen jouw zo aankijken dat ze niet bewust met de reden je aan kijken omdat ze je verdenken van iets :P maar gewoon een soort van aantrekkings kracht

Retour