Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

tover rijst?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion JosVU
  • Date de début Date de début

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26/6/06
www.toverrijst.nl
echt een te gek experiment!
Heb het nog niet geprobeerd maar ziet er vet uit.
Hoe zullen ze dit wetenschappelijk bewijzen als het klopt?
Negatieve energie moet verboden worden!
Boze mensen mogen niet met eetware werken.

Dit is vreemd..
Ik denk dat ik het wel eens wil proberen,
hoewel het mij echt ongeloofwaardig lijkt.
Maar al die mensen op die site die het geprobeerd hebben,
en resultaat gehad hebben..
Zo kan ik er toch zelf achter komen..

Zo werkt bewustzijn.

Alles heeft in feite een bewustzijn, alle cellen, atomen, eigenlijk alles waar deze fysieke realiteit uit bestaat.
Een bepaalde focus, waar wij mensen zoveel invloed op kunnen hebben en ook hebben, maar vaak totaal niet bewust.

Ik heb met meditaties bewust liefde gestuurd naar m'n cubensis growkit en toen had ik ineens een flush van 225 gram ipv de gemiddelde 100.
Dit hoeft overigens niet via meditatie, maar je kan ze ook lief toespreken.
Alleen doordat je praat zal die stroom van energie in jou al tot stand brengen.

Mind over matter is geen fictie, want we beinvloeden onze relateit dagelijks door onze gedachten en de dingen waar we ons op focussen.

Negatieve energie verbieden is anti, dus op zichzelf ook weer negatief.
Negatief kan je beter zien als iets wat niet begrepen en dus fout geinterperteerd is, dit geeft veel meer ruimte om het om te zetten naar iets positiefs en constructiefs.

Space-is-the-Place a dit:
Zo werkt bewustzijn.

Alles heeft in feite een bewustzijn, alle cellen, atomen, eigenlijk alles waar deze fysieke realiteit uit bestaat.
Een bepaalde focus, waar wij mensen zoveel invloed op kunnen hebben en ook hebben, maar vaak totaal niet bewust.

Ik heb met meditaties bewust liefde gestuurd naar m'n cubensis growkit en toen had ik ineens een flush van 225 gram ipv de gemiddelde 100.
Dit hoeft overigens niet via meditatie, maar je kan ze ook lief toespreken.
Alleen doordat je praat zal die stroom van energie in jou al tot stand brengen.

Mind over matter is geen fictie, want we beinvloeden onze relateit dagelijks door onze gedachten en de dingen waar we ons op focussen.

Negatieve energie verbieden is anti, dus op zichzelf ook weer negatief.
Negatief kan je beter zien als iets wat niet begrepen en dus fout geinterperteerd is, dit geeft veel meer ruimte om het om te zetten naar iets positiefs en constructiefs
.
Dat over verbieden was niet helemaal serieus hoor :lol:
Ben laatste tijd veel bezig om bewust m'n gedachte positief te houden, zonder naief te zijn zeg maar. Echt zit zo lekker in me vel. Negatieve energie maak je iets moois van en je hebt twee maal zoveel energie!

Iedere kweker weet dat tegen je plantjes praten helpt. Alleen dacht iedereen dat het niet uitmaakte welke woorden. Oke woorden maken niet uit maar de essentie van wat je wil overbrengen. (liefde dus)

Zo kunnen psychonauten dus positief aan de slag. Omdat wij die energiën meestal (denken te) zien of voelen. En zonder positiviteit is een trip helemaal niet leuk.

In de week dat ik uit huis ging en ruzie thuis had is mijn san pedro gaan rotten. Dat was ook echt geen toeval want sinds ik op mezelf woon is de spanning in me rug(rugpijn) zowat verdwenen. (veel negatieve energie in huis) en aangezien de fysio en röntgen niets konden vinden zei de huisarts dat het wel spanning moest zijn die de pijn veroorzaakte.
Vorige zomer had ik heerlijk geslapen en gedroomt en kom beneden met een dikke glimlach op me gezicht zie ik dat de peyote is gaan bloeien!

ik stel voor dat we de rijst experimenten herhalen.

het is minstens zo van belang om de 'mislukte' rijst experimenten te tonen, zonder deze resultaten is het volledig onbetrouwbaar en zal het nooit serieus genomen door de gevestigde wetenschap.

Het is niet relevant dat je persoonlijk allang overtuigd bent van de werking van positieve en negatieve gedachten. Het heeft ook eeuwen vechten gekost om het wereldbeeld van een platte aarde te laten verdwijnen, terwijl het voor een kleine groep overduidelijk was dat de aarde rond was.

dus:

van te voren melden/opschrijven dat je een experiment gaat opzetten.
en 'mislukte' experimenten ook bekend maken.

Ik begin alvast.

JosVU a dit:
Dat over verbieden was niet helemaal serieus hoor :lol:
Zo ving ik het ook niet op, maar om even een punt duidelijk te maken ;)

Grappig is dat ik op een gegeven moment voor mezelf al mijn reacties en mijn stemmingen ging bekijken in termen van hoeveelheden positieve en negatieve energie. Nadat ik dit ben gaan doen en een heleboel volgens mij negatieve reacties en gevoelens heb uit gebannen ben ik veel gelukkiger & positiever in het leven gaan staan. Ik zal het ook eens proberen met m'n wietplantjes! :)

Gedachten hebben invloed op materie in het algemeen (niet alleen op water) Iedereen die de film "What the bleep!" gezien heeft (over quantum fisica) weet dat dit met de rijst zeker moet kunnen. In deze film doen 3 boedhistische monikken een zegen over water. Als ze dan het water laten bevriezen krijgen ze ongeloofelijk waanzinnige kristallen. Het water dat geen zegen kreeg zag er (in bevroren toestand) normaal uit. Misschien loont het de moeite om deze test dus eens gewoon met water te doen en dan het water te laten bevriezen!!!

Hyperion1980 a dit:
In deze film doen 3 boedhistische monikken een zegen over water. Als ze dan het water laten bevriezen krijgen ze ongeloofelijk waanzinnige kristallen.

Wat ze er niet bij zeggen is dat dit om kunstzinnige reden is gedaan en niet om te bewijzen dat je moleculen door gedachten kan beinvloeden.

er is ook een man die een boek, k ben even de naam kwijt, heeft geschreven over water, en die heeft bewezen dat je de moleculen van water met je gedachten en stemming extreem kan beinvloeden

Ik wil geen spelbreker zijn, maar hier mijn commentaar op die waterkristallen:
Als men water laat bevriezen zal het een kristalvorm aannemen, het tempo en bepaalde 'verontreinigingen' bepalen de structuur van de kristallen. De experimenten van emoto (zo heet ie geloof ik) zijn niet door andere geloofwaardige wetenschappers gereproduceerd, en zoals de stand van zaken nu is geloof ik niets van zijn claims. Veel dingen in 'what the bleep' zijn dan ook verkeerde representaties van vindingen uit de wetenschap.
Dit betekent niet dat ik niet geloof in het overbrengen van zeg maar 'good vibes' naar wat dan ook. Maar het is niet zo simpel aan te tonen, en al helemaal lastig te verklaren.

Retour