The impressive values of cannabis (Dutch)

  • Auteur de la discussion Auteur de la discussion Brugmansia
  • Date de début Date de début

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
De gevaren van cannabis.

Cannabis sativa, oftewel hennep, bevat een psychoactieve stof, het is een “softdrug
 
heel nice :)
volgens mij kunnen ze het beter legaal maken, het is beter voor de natuur (je kan er vanalles en noch wat mee maken)
maar dat zal de regering niet willen want dan maken ze minder winst (ook al is het op de kosten van de natuur)
Ook heb ik eens gelezen dat hennep de eenigste plant dat tot nu ondekt is dat gassen van de autos kan omzetten.ik weet niet of het waar is. maar als het waar is zouden we snel mogen beginnen kweken :P
 
Het verstoort echter de concentratie, het leidt wel degelijk tot een roes. In het verkeer kan dat levensgevaarlijk zijn!
Dit is niet op enige wetenschappelijke data gebaseerd. Ik rij al jaren, vrijwel zonder uitzondering, stoned door het land. Al mijn verkeersboetes tot nu toe waren het gevolg van te hard rijden toen ik niet stoned was... Ik heb nu al meer dan een jaar geen verkeersboete meer gehad, en geen deukjes in mijn auto. Cannabis verhoogt de concentratie, ook in het verkeer, en de ontspanning en afzwakking van het ego zorgt ervoor dat je je als een heer in het verkeer gedraagt (geen ongeduldig/geïrriteerd inhalen bijvoorbeeld).
Natuurlijk moet je geen auto gaan rijden bij psychedelische doseringen (teveel spacecake bijvoorbeeld), maar na een of twee pijpjes vol kun je echt nog prima autorijden. Op YouTube is een film van een brits programma waarin aangetoond werd dat het roken van één joint geen averechts effect op het reactievermogen had, maar de bestuurder juist alerter maakte.
 
^ Pure wiet in het verkeer doet je vooruit denken aan de gevaren en wat er komen gaat. Het maakt je niet alerter, maar ook niet suffer.

Het maakt je een kritische denker en op je hoede voor toekomstig gevaar en een drang om je veiligheid te waarborgen. Soms overdreven veel, de bekende interpretatie van gezichtsuitdrukkingen om de gebruiker heen waar die een complot inziet tegen hem gericht. Maar in het verkeer kan je toewijding tot het rijden zelfs gedetaileerder worden.

Echter, een joint met veel tabak en een lange eentonige afstand rijden kan wel gevaarlijk zijn.
 
Hier, een mooi afbeeldingetje om je topic nog wat meer te benadrukken.
 
Brugmansia a dit:
Echter, een joint met veel tabak en een lange eentonige afstand rijden kan wel gevaarlijk zijn.

niet als je tabaksroker bent en dus eigenlijk gewend bent om onder nicotine te zitten. :P

die lange eentonige afstand is inderdaad wel een probleem. ik word al moe van een kwartiertje autostrade.
 
CaduceusMercurius a dit:
Het verstoort echter de concentratie, het leidt wel degelijk tot een roes. In het verkeer kan dat levensgevaarlijk zijn!
Dit is niet op enige wetenschappelijke data gebaseerd. Ik rij al jaren, vrijwel zonder uitzondering, stoned door het land. Al mijn verkeersboetes tot nu toe waren het gevolg van te hard rijden toen ik niet stoned was... Ik heb nu al meer dan een jaar geen verkeersboete meer gehad, en geen deukjes in mijn auto. Cannabis verhoogt de concentratie, ook in het verkeer, en de ontspanning en afzwakking van het ego zorgt ervoor dat je je als een heer in het verkeer gedraagt (geen ongeduldig/geïrriteerd inhalen bijvoorbeeld).
Natuurlijk moet je geen auto gaan rijden bij psychedelische doseringen (teveel spacecake bijvoorbeeld), maar na een of twee pijpjes vol kun je echt nog prima autorijden. Op YouTube is een film van een brits programma waarin aangetoond werd dat het roken van één joint geen averechts effect op het reactievermogen had, maar de bestuurder juist alerter maakte.


Jaaaaaren geleden toen Koot en Bie nog de helden van Nederland waren, is er eens een onderzoek gedaan naar de gevolgen van het gebruik van cannabis in het verkeerd. Ik meen dat daar uit kwam dat over het algemeen, een joint de veiligheid van het verkeerd bevordert maar ik ga eens kijken of dit nog te vinden is.

HC
 
HeartCore a dit:
CaduceusMercurius a dit:
Het verstoort echter de concentratie, het leidt wel degelijk tot een roes. In het verkeer kan dat levensgevaarlijk zijn!
Dit is niet op enige wetenschappelijke data gebaseerd. Ik rij al jaren, vrijwel zonder uitzondering, stoned door het land. Al mijn verkeersboetes tot nu toe waren het gevolg van te hard rijden toen ik niet stoned was... Ik heb nu al meer dan een jaar geen verkeersboete meer gehad, en geen deukjes in mijn auto. Cannabis verhoogt de concentratie, ook in het verkeer, en de ontspanning en afzwakking van het ego zorgt ervoor dat je je als een heer in het verkeer gedraagt (geen ongeduldig/geïrriteerd inhalen bijvoorbeeld).
Natuurlijk moet je geen auto gaan rijden bij psychedelische doseringen (teveel spacecake bijvoorbeeld), maar na een of twee pijpjes vol kun je echt nog prima autorijden. Op YouTube is een film van een brits programma waarin aangetoond werd dat het roken van één joint geen averechts effect op het reactievermogen had, maar de bestuurder juist alerter maakte.


Jaaaaaren geleden toen Koot en Bie nog de helden van Nederland waren, is er eens een onderzoek gedaan naar de gevolgen van het gebruik van cannabis in het verkeerd. Ik meen dat daar uit kwam dat over het algemeen, een joint de veiligheid van het verkeerd bevordert maar ik ga eens kijken of dit nog te vinden is.

HC
hm ik denk dat het probleem is dat in sommige gevallen het echt zeker niet de veiligheid bevordert. Ik weet iig van mezelf dat ik absoluut brokken zou maken als ik stoned/high zou gaan autorijden. Echter ken ik ook mensen die prima kunnen autorijden onder invloed van thc en die dus geen enkel gevaar vormen. Die dualiteit maakt het dat ik in principe zou zeggen liever niet. Maarja
 
Retour
Haut