Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Teonanacatl.nl

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HeartCore
  • Date de début Date de début

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22/8/04
http://www.teonanacatl.nl

Dit is 'ons' protest tegen de aanstaande ban op paddo's.

In plaats van actievoeren, boos worden etc, hebben we besloten gewoon door te gaan met waar we mee bezig zijn namelijk dieper reizen en meer mensen introduceren.

Persoonlijk ben ik klaar voor een confrontatie met wetgever. Mocht het tot veroordeling komen of iets dergelijks, dan heb ik daar persoonlijk ook vrede mee aangezien ik niet eens mee WIL doen in een maatschappij waar vrijheid kennelijk beperkt is tot wat de onkunde van een in kennis gelimiteerde, politieke macht, ervan maakt.

Vrijheid is baas in eigen brein, beslissen over je eigen lichaam en wat je erin stopt.

Vrijheid is ook keuze mogen en kunnen maken voor een alternatieve levensovertuiging. Gebruik van entheogen vallen daar per definitie onder en ik zie persoonlijk geen enkele reden om te gehoorzamen aan het aanstaande verbod. Het is ongeveer hetzelfde als een christen vragen zijn bijbel op te geven omdat er knakkebakkers zijn die het aangrijpen voor extremisme. Zelfde geldt voor de Koran uiteraard.

Mochten er mensen zijn die op eoa manier mee willen helpen met Teonanacatl, een eigen verhaal willen plaatsen, wellicht ook naar buiten willen treden met een groep of anderszins, neem dan contact op met [email protected] .

L&V
HC

Amen!

edit: ik krijg de site nog niet geopend, maar ben zeer benieuwd. En als ik iets van belang kan toevoegen, zal ik dat zeker doen.

Peace&Justice

Het lijkt er op dat de server down is of HC is bezig met het een en ander te veranderen. Ik heb de website gisteravond al bekeken, toen werkte die wel.

Gr.
Mystic.

Heb problemen met een router, ik host de site op het moment nog vanuit huis. Ik hoop in de loop van deze week oftewel mijn router te vervangen, of buitenshuis te gaan hosten :)

Als het goed is, is ie weer online.

Mystic, thanks voor je mail, reply komt er aan :)

Mooi initiatief! Veel succes hiermee :)

Goede actie, respect!
:heart:

Retour