Mart
Neurotransmetteur
- Inscrit
- 28/11/05
Ik heb zowaar zin in een verhaaltje maken tijdens een "high" gevoel.
Ik heb 3 joints in 3 uur op, nu typ ik knetterend stoned.
Hopelijk is mijn verhaal wel een psyhosyniste invloeden op jullie.
----------------
Ik dacht na derde joint, 'hee, waarom maak ik nou eens een verhaal tijdens high gevoel.'
Ik gooi weed-peuk weg en liep meteen binnen.
Want het is erg koud buiten, als ik langer dan 5 minuten buiten bleef dan verandert ik als ijspegel. :_) Lijpo he, verder typ ik nog erger met high gevoel. Toch lekker. ik rende meteen de keuken in. Pak lekker koude pils en dronk lekker op. Na keek ik naar de klok en dacht" wauw!, wat loopt die tijd zo snel, man". Dan pak ik weer een biertje en dronk alles op (wel 30 minuten.) . Best lekker, hoor... Maar verdomme an/toe moet ik nu met vreet-kick gevoel weer de keuken in. Pak ik lekkere koekje op. en at alles op..
Nu denk ik maar ga slapen.
Ik voel zich bijna 'uit de bol' gaan.
Bye bye, ik kijk rustig rond op de inernet, welterusten allemaal!!!
P.S. sorry, ik kon mijn verhaal niet afmaken. :_)
Ik heb 3 joints in 3 uur op, nu typ ik knetterend stoned.
Hopelijk is mijn verhaal wel een psyhosyniste invloeden op jullie.
----------------
Ik dacht na derde joint, 'hee, waarom maak ik nou eens een verhaal tijdens high gevoel.'
Ik gooi weed-peuk weg en liep meteen binnen.
Want het is erg koud buiten, als ik langer dan 5 minuten buiten bleef dan verandert ik als ijspegel. :_) Lijpo he, verder typ ik nog erger met high gevoel. Toch lekker. ik rende meteen de keuken in. Pak lekker koude pils en dronk lekker op. Na keek ik naar de klok en dacht" wauw!, wat loopt die tijd zo snel, man". Dan pak ik weer een biertje en dronk alles op (wel 30 minuten.) . Best lekker, hoor... Maar verdomme an/toe moet ik nu met vreet-kick gevoel weer de keuken in. Pak ik lekkere koekje op. en at alles op..
Nu denk ik maar ga slapen.
Ik voel zich bijna 'uit de bol' gaan.
Bye bye, ik kijk rustig rond op de inernet, welterusten allemaal!!!
P.S. sorry, ik kon mijn verhaal niet afmaken. :_)