Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

STP a.k.a. DOM

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Paddostoel
  • Date de début Date de début

Paddostoel

Matrice Périnatale
Inscrit
1/8/06
Deze hallucinerende drug uit Amerika heeft bij iemand die ik onlangs ontmoet heb heel gek uitgepakt. Bij ons in de coffeeshop dook er een gek op...oud mannetje in de 50...maar zat elke keer maar achtermekaar door te praten. Onverstaanbaar. Dus uiteindelijk ben ik met hem gaan communiseren en ik begon erover of hij weleens drugs gehad heeft...ik zeg wat heb je vroeger gehad dan? STP...nou STP zei me dus helemaal niets! Dus ik zoeken op google enz...jah bleek dus een hallucinerende drug te zijn...heel sterk.

Wat bleek nou...deze man kon vroeger goed studeren hij heeft universiteiten gedaan enz. Hij was in Leeuwarden vertelde hij mij en daar heeft hij STP in zijn drinken gegooit gekregen. Hij vertelde me dat hij daarvan gek is geworden en dat hij opgenomen was in een gekkenhuis. Deze goede meneer was nu weer ontslagen uit het gekkenhuis vertelde hij omdat hij weer een beetje bijgedraaid was. Maar nu nog past hij niet echt tussen de reguliere maatschappij die we hier kennen. Die man die praat namelijk ook met dingen die er niet zijn. Gister had ik het met hem over de natuur en hoe alles ontstaan was. Hier had hij wonderbaarlijk mooie opvattingen over. Heel apart allemaal dus en ik weer 1 ervaring rijker. :)

Van één keer? Dan moet het idd wel sterk zijn... Wel wat jammer voor die man dan, of misschien niet, als hij er wijzer van geworden is.

njah STP is wel behoorlijk sterke drug en duurt ook vree lang
en tkan zijn da die man daarvan gek is geworden maar kdenk da da wil zeggen dat hij er aanleg voor had ofzo

Pikhal niet gelezen? DOM is een uitvinding van Alexander Shulgin en is inderdaad een vrij sterke psychadelica. Bij 10 tot 15 mg ben een je een goede 24 uur weg. De grap is dat de drug van Shulgin is 'gejat' in de jaren 60 en onder de naam STP op de markt gebracht in pillen van 25mg. De onset is ruim 2 uur, dus het gevolg is dat al die hippies na een uur nog een pil namen omdat ze dachten dat het niet werkte. Is een redelijke psychadelische slachting geworden toen. Goede kans dat die man zo'n hippie was :D

Verder denk ik dat als die knakker zo gestoord was van 1 keer zo de weg kwijt is geraakt, dat ie sowieso al niet zo stabiel was en dat hij in een psychose terecht is gekomen.

Van de beschrijvingen lijkt DOM me eigenlijk wel een leuke drug. Sowieso gaaf om na een flinke dag goed te trippen wakker te worden om je wereld nog steeds veranderd te zien 8)

hou wel in gedachten ... dat deze man beweert dat het in zijn drinken was gegooid..
wat zou jij als "misschien onervaren tripper" doen .. als je ineens meer dan een dag KEIHARD TRIPPED .. ik denk dat jij net zo goed in een psychose terecht zou komen..
want je weet totaal niet wat je overkomt .. en je staat er vrijwel alleen voor
dusja aanleg ofniet.... zoiets iets is verpletterend

Super middel naar wat ik ervan gehoord heb, o.a, PIHKAL en TIHKAL en een ervaring van iemand uit de GOA scene.

Het duurt heel erg lang, 24 uur zit je al gauw aan en het Shulgin zei 'I think this is a bit too much for me', als er geen piekeffect is, schijnt je erop te kunnen slapen. Wat ook noodzaak is, je doet je ritme dus terwijl je door blijft trippen, ook eten en drinken moet gebeuren, tioletbezoeken o.a.

Zorg dat je iemand bij de hand heb die je verzorging en je handelingen voor z'n rekening kan nemen.

'Tis een sterke drugs ook, iemand die zoiets buiten z'n weten om krijg toegediend, blijft langduring achter met geestelijke beperkingen.

Of juist geestelijke veruimingen ;)

Maarja, zoiets kan tering hard aankomen ja.
Tis 1 van die exotische dingen die je echt nooit tegen komt, maar met goede voorbereiding lijkt het me zeker een keer goed om mee te maken.

Het schijnt weleens in 'onzuivere' XTC tabletten voor te komen.

Vind het gewoon jammer dat het moelijk is om aan middelen van Shulgin te komen, terwijl er genoeg vraag is in de niet commerciele markt en bepaalde kringen.

Zou bijvoorbeeld voor een goede DOM pil best een aanzienlijk bedrag willen neertellen, de ervaring weegt op tegen het geld.

Retour