Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

stargate??? wie kent het

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion smokey
  • Date de début Date de début

smokey

Matrice Périnatale
Inscrit
8/3/05
WIe heeft er wel is stargate geprobeerd? en is het wat, neem vaak speed als ik uitga, maar ja krijg toch wat bij effectjes, spierpijn, gewrichtspijn haha, dus dan maar dit proberen, ken iemand dit?

vind spiet troep... :iconhead:

ik zei alleen dat ik speed troep vind! (en daarbij had je 't wel over spiet... maar dat terzijde)

:shaking:

maar ik vraag wat jullie van stargate vinden, speed weet ik wel, ben ervaren daarmee :smirk:

nog iemand wat in het nederlands, ik krijg het morgen, ik probeer het gewoon, heb wel gekkere dingen gedaan ;)

kijk de politiek word nog wel eens verstandig. ze verbieden t niet in nieuw zeeland, maar ze zien het als een gezonder alternatief voor speed.

dat is dus helemaal niks, 4 van die dingen op, en je merkt helemaal niks, misschien door het blowen erbij, maar dan moeten ze dat zeggen, echt rotzooi dus

op de site zelf, zetten ze slechte reacties niet eens neer hier, toen heb ik als geintje gezegd dat het perfect werkte en dat stond er binnen 5 min op. niet normaal

Dat is dus niet waar! we bekijken de reviews maar af en toe (1 x in de 2 weken), dus binnen 5 minuten is onzin. En bovendien zetten we ook de negatieve ervaringen erop, mits goed onderbouwd. Dus dingen zoals: Wat een kutproduct! zetten we er niet op want daar heeft niemand wat aan.
Je mag best commentaar op onze site hebben maar dan wel terecht commentaar aub!

ok , there goes my weekend, zend maar een kilo en ik schrijf een gefundeerd review met kennis van zaken...

enneh , graag ook een diverse lading andere dope, zodat ik kan kijken waarmee je het spul kan mengen...

dat is dus helemaal niks, 4 van die dingen op, en je merkt helemaal niks, misschien door het blowen erbij, maar dan moeten ze dat zeggen, echt rotzooi dus
Heb ik ook ja. Hoe veel van die herbal xtc troep ik ook naar binnen gooi, meer dan een tintelend gevoel of iets dergelijks heb ik nooit gehad. Best jammer.

ja idd, en je ken de rest van de n8 niet meer slapen ook !

Snapinho a dit:
ik zei alleen dat ik speed troep vind! (en daarbij had je 't wel over spiet... maar dat terzijde)

:shaking:

Vieze troep man Speed is net of dat je plastic zit te snuive.
StarGate goeie TV serie!!! :lol:

Retour