Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Spuiten en Slikken

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Shroomlady
  • Date de début Date de début

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8/12/05
Shit, ik heb gister de laatste aflevering van Spuiten en slikken gemist. En het ging over smartshops...! Heeft iemand het toevallig wel gezien?

Ik ben vooral erg benieuwd naar wel middeltje ze deze week ging uittesten. Ik heb al gezien: XTC, Hash, Heroine, Speed, Mushrooms en GHB. (doe mij die baan van die gast :D )

je kunt de uitzending terug kijken http://www.uitzendinggemist.nl
maar vanwege de schokerende inhoud moet je wel een bnn lidmaatschap hebben..

maarum nee niet gezien
vorige week nog wel zwarte speed gezien :D

Het plan was om Ketamine te testen. Ik heb dit niet gezien... Misschien dat dit in het 2e deel was maar in het 1e deel was dit niet het geval... :roll:

Ik heb het zelf niet gezien maar gehoord dat het een compilatie was van de vorige afleveringen en dat er dus geen nieuwe drugs gebruikt is. Ook hoorde ik dat ze bij bnn het advies hebben gekregen ketamine maar beter links te laten liggen omdat het te gevaarlijk zou zijn.

Ook zou DMT voor deze reden ontraden zijn door het instituut dat Bnn heeft geadviseerd in het gebruik van de verschillende drugs.

Wel grappig, ik als ook dat ze best wel wat moeite hadden om de drug te regelen, vooral de heroine die hadden gekocht bleek eenmaal nep te zijn en eenmaal zo lage conentratie te hebben dat het niet eens gebruikt kon worden. Zou toch denken dat ze dat wel op een andere manier konden regelen met al die instanties die meewerken.

Linkje naar de uitzending:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... 051212.asf

dat 20051212 staat voor 12 december dus als je dit bv verandert naar 20051205 kan je de uitzending van 5 december bekijken, zo kan je alle uitzendinge nog een keertje bekijken.

heb je in ieder geval geen bnn lidmaatschap nodig :wink:

Filemon heeft inderdaad gister geen nieuwe drug gebruikt, ze hebben alleen wat informatie over ketamine laten zien.

Retour