Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Spice - Waarom illegaal in Nederland?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ZOF
  • Date de début Date de début

ZOF

Glandeuse Pinéale
Inscrit
22/6/07
Op verschillende smartshopwebsites zie ik dat 'Spice' illegaal in Nederland is.

Waarom? Wat zit er in dat het hier verboden is?
'Spice Gold'
'Spice Diamond'
'Spice Silver'

Zijn enkele van de varianten...

Ondanks dat waarschijnlijk niks kan tippen aan ons mooie wiet zou ik het
toch graag eens willen proberen.

De ingrediënten:

Spice:
Contains: Baybean, Blue Lotus, Lion's Tail, Lousewort, Indian Warrior, Dwarf Scullcap, Maconha Brava, Pink Lotus, Marshmallow, Red Clover, Rose, Siberian Motherwort, Vanilla and Honey

Iemand enig idee?

st_Spice-Gold-Eighth.gif

416.jpg

gold400.jpg

neder_gold_s.jpg

ZOF

Is dit spul illegaal in Nederland?
Vraag me ook af waarom.. maar volgens mij kun je het alsnog gewoon bestellen hoor op naturalhut.com..
Wat is het voor spul dan? Ik ga binnenkort wat Mimosa halen daar en omdat de vzkosten nogal hoog kunnen zijn zou ik dit er als het wat is ook wel bij willen nemen.. dus dat zijn nu 2 vragen sorry dat ik geen antwoord heb gegeven :P
Als ik het wist zou ik het uiteraard graag vertellen..

Is niet illegaal. Maar wij hebben al wiet, daarom zijn deze mengsels voor het buitenland bedoeld.

Hmm... Maar waarom staat er bij alle smartshops (ook buitenlandse) dan zoiets als dit:

Verzendrestricties

Zorg er altijd voor dat het bestelde product legaal is in jouw land. We kunnen dit product in ieder geval niet verzenden naar Finland, Nederland, Noorwegen, Zweden en Verenigde Staten

*Azarius.nl

@ Bastiaan:

Een soort cannabis vervanger, geeft een apart soort high. Ik heb er dus zelf geen ervaring mee, maar de recensies online zijn redelijk goed (en dan niet van 1 website, maar van meerdere)

Even de effecten van Spice Ingredienten:
Van de effecten van Baybean wordt gezegd dat ze op die van marihuana lijken, hoewel de psychoactieve bestanddelen nog niet ontdekt zijn. Het wordt in Mexico gerookt als een substituut voor cannabis.

Blue lotus en Pink lotus hebben zowel pijnstillende als euforische eigenschappen, zoals cannabis of codeine, en zijn bij hogere doseringen mild hallucinogeen.

Dwarf Skullcap is een ontspannend kruid dat gebruikt kan worden om een cannabis-achtige high te bereiken, en spanning en rusteloosheid te verminderen.

Indian Warrior werkt verdovend, ontspannend, afrodiserend en rustgevend. Het vermindert boosheid, angst, pijn en bezorgdheid. Indianenstammen rookten de bloemen van deze plant voor hun medicinale en verdovende eigenschappen. Indian Warrior kan afzonderlijk gebruikt worden, maar wordt vaak aan kruidenmengsels toegevoegd voor zijn smaak en psychoactieve effecten. Vergeleken bij Wild Dagga en Cannabis sativa is de rook vrij mild.

Lion's Tail, dat ook bekend staat als Wild Dagga, ontspant het zenuwstelsel. Men zegt dat het een van de meest effectieve legale alternatieven voor cannabis is. Het voornaamste werkzame bestanddeel is leonurine. De effecten lijken op die van cannabis, maar milder. Siberian Motherwort heeft vergelijkbare effecten.

Maconha brava, of Zornia latifolia, wordt genoemd in Food of the Gods als "een hallucinogeen substituut voor cannabis". Zornia heeft de bijnaam Maconha brava gekregen omdat mensen het gebruikten als cannabisvervanger.

Van Rode Klaver, Heemst, Roos, vanille and honing is niet bekend dat ze psychoactieve eigenschappen hebben, en zijn toegevoegd om de smaak en geur te verbeteren.

Hmm... Maar waarom staat er bij alle smartshops (ook buitenlandse) dan zoiets als dit
Volgens mij kun je het op naturalhut.co.uk gwn naar Nederland laten verzenden..

Maar wij hebben al wiet
:lol: dat is waar :P
Maar hier zit geen thc in dus de uitwerking kan onmogelijk gelijk zijn aan onze wiet.. kan er natuurlijk wel op lijken maar als ik dat stukje hierboven zo lees verwacht ik zelfs dat eerlijk gezegd niet
Nouja ik zie wel of ik het bij mn Mimosa mee laat komen

@ Bastiaan:

Houd je me op de hoogte van je eventuele ervaring met Spice?

weet iemand anders wat er illegaal aan is?

Doe ik!
Wou het al voorstellen maar wist niet of je er in geinteresseerd zou zijn :)

ZOF a dit:
Hmm... Maar waarom staat er bij alle smartshops (ook buitenlandse) dan zoiets als dit:
Verzendrestricties wil gewoon zeggen dat een bepaald artikel niet naar dat land verzonden wordt, ongeacht de legale status. Als auteur van de hierboven geciteerde omschrijving van de ingrediënten kan ik bevestigen dat al die ingrediënten in Nederland legaal zijn. Wat er verder in die kruidenmengsels zit, God mag het weten. Er wordt behoorlijk geheimzinnig over gedaan.

Oke, dus het is niet onmogelijk om te bestellen of te bezitten in Nederland op een legale manier? Dan is het een misverstand...

Toch raar, dat de reden om dit niet te verzenden naar nederland is dat we hier al cannabis hebben. Terwijl er wel andere cannabisvervangers verkocht worden.

Retour