Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

speurtocht naar extraction

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Osho'sDream
  • Date de début Date de début

Osho'sDream

Matrice Périnatale
Inscrit
24/3/07
De laatste weken ben ik op het internet op zoek gegaan naar extraction methodes van paddo's.
Ik ben er veel tegengekomen, maar is het allemaal net even te ingewikkeld voor mij.
Wel kwam ik een soort gerucht tegen dat het ook met azijn zou kunnen op een heel simpele wijze.
Helaas kon ik daar verder geen details over vinden.
Dus ik zet hier (zoals je ziet) nogal wat vraagtekens bij. :?: :?: :?:

Hoop doet leven, dus als iemand hier wat meer over weet...

Wat wil je er precies mee bereiken ? Wil je het voor langere tijd kunnen bewaren ? of makkelijker in kunnen nemen ?

Rutger a dit:
Wat wil je er precies mee bereiken ? Wil je het voor langere tijd kunnen bewaren ? of makkelijker in kunnen nemen ?

Hallo Rutger,
Ik vermoed dat psilocybin gedoseerd gebruikt kan worden, om een trip te begeleiden, terwijl jezelf volledig in control blijft. (dat vermoeden heb ik inmiddels bevestigd gezien in de link van Heartcore)
Dit is echter niet mogelijk wanneer je die rotzooi erbij krijgt wat misselijkheid veroorzaakt; want dan moet je in een keer een relatief grote dosis nemen; dat is niet geschikt voor mijn doeleinde omdat ik dan de controle over de trip verlies.

HeartCore a dit:
If you want crystals even to smoke (never tried it myself tho): This seems to be quality info:

http://deoxy.org/wiki/Mushrooms/Alkaloid_Extraction

The guy who wrote that is trustworthy and knows what he's doing.

Hi Heartcore,
Twee citaten uit de link die je gaf:

citaat: I tested my 20g dried shroom, 24cc Solution. AWESOME is all i got to say I had one of the BEST trips ever. We started with 1cc each and started feeling the effects almost immediately. Within 10min we where having the full level 1 experience. We decided to take another CC, Took us to level 2.... Within 10 min. By this time it was hard to keep track of time. But we did 1 more CC and that was all we needed

citaat: The greatest thing about the extract was the control we had over the dosage. Each dosage was equal with magic content. Unlike when you eat the shrooms themselves where the magical content will be different from shroom to shroom.

Deze twee citaten zijn voor mij aanwijzing dat datgene wat ik hoop te bereiken met psilocybin inderdaad mogelijk is.
Helaas is de extraction methode voor mij eigenlijk iets te ingewikkeld; had ik in mijn jonge jaren toch scheikunde in mijn pakket moeten nemen, haha!
Maar nu ik weet dat "control-tripping" waarschijnlijk toch mogelijk is met psilicybin, zal ik mij er nog wat meer in gaan verdiepen.
Thanks!

Maar nu ik weet dat "control-tripping" waarschijnlijk toch mogelijk is met psilicybin, zal ik mij er nog wat meer in gaan verdiepen.

Nee wat er hier wordt bedoeld is dat het dmv extraheren mogelijk is een grote dosis psilocybine binnen te krijgen zonder de lichamelijke bijwerkingen. Control the trip? Dat is geen trip, meer een soort geleide meditatie waarbij je meer open staat ervoor dan in normaal bewustzijn.

Trippen=overgave, uit handen geven van controle. Als dat niets voor je is, zou je wellicht eens naar mdma kunnen kijken.

idd, dat is wat ze bij yoga verkeerd doen, alles gaat om controle.

osho predikt ook loslaten en go with the flow, door je over te geven krijg je een soort controle, als je controle wil krijg je het tegenovergestelde

HeartCore a dit:

Nee wat er hier wordt bedoeld is dat het dmv extraheren mogelijk is een grote dosis psilocybine binnen te krijgen zonder de lichamelijke bijwerkingen. Control the trip? Dat is geen trip, meer een soort geleide meditatie waarbij je meer open staat ervoor dan in normaal bewustzijn.

Trippen=overgave, uit handen geven van controle. Als dat niets voor je is, zou je wellicht eens naar mdma kunnen kijken.

"Control-tripping" zo heb ik het genoemd omdat ik er geen ander woord voor wist. Geen goede benaming, begrijp ik nu.
Inderdaad is mdma daar heel geschikt voor. (dat heb ik twee jaren mogen ondervinden :lol: )
Tja, dan zou het best eens kunnen dat psilocybin niet echt geschikt is voor mijn doeleinde. :vom: :toimonster: Ik houd het toch nog even in gedachten.
Weet de Heartcore misschien nog meer middelen die geschikt zijn voor deze zogeheten "geleide meditatie"?

Thanks

forest a dit:
idd, dat is wat ze bij yoga verkeerd doen, alles gaat om controle.

osho predikt ook loslaten en go with the flow, door je over te geven krijg je een soort controle, als je controle wil krijg je het tegenovergestelde

Hi forest,

Ah Osho, da cunning fox...
two sides of the same coin...
and he had a lot of them... :lol:

Weet de Heartcore misschien nog meer middelen die geschikt zijn voor deze zogeheten "geleide meditatie"

Nee sorry daar kan ik je niet mee helpen helaas. Zefl ben ik met name geinteresseerd in diepe trips. Meditatie en dat soort zaken (zoals trommelsjamanisme bijvoorbeeld), ervaar ik persoonlijk als onbevredigend in die zin dat het in feite altijd een beetje bij zweven blijft. Trippen daarentegen is rauwer, dieper en, naar mijn mening, werkzamer (afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk). Juist loslaten en overgave maakt op eoa manier mogelijk dat er 'iets anders' valt waar te nemen. Moeilijk onder woorden te brengen, das dan misschien weer een nadeel van trippen ;)

Trippen kun je wel gebruiken voor een spiritueel doeleinde als dat is waar je naar op zoek bent maar dan zou je je moeten verdiepen in sjamanisme. En dan met name sjamanisme uit Zuid Amerika (Peru/Brazilie etc) waar veel gebruik wordt gemaakt van trancereizen geinduceerd door middelen die een grote chemische overeenkomst vertonen met pislocybine.

Ik draaf door merk ik :)

HeartCore a dit:
Trippen kun je wel gebruiken voor een spiritueel doeleinde als dat is waar je naar op zoek bent maar dan zou je je moeten verdiepen in sjamanisme. En dan met name sjamanisme uit Zuid Amerika (Peru/Brazilie etc) waar veel gebruik wordt gemaakt van trancereizen geinduceerd door middelen die een grote chemische overeenkomst vertonen met pislocybine.

Ik draaf door merk ik :)

Ik heb gelijk maar even wat gelezen over sjamanisme. Ik vond het behoorlijk frapant dat ze daar een trommel bij gebruiken. Ik gebruik namelijk ook altijd iets om mee te trommelen; een kartonnen doos met een doek eroverheen (anders maakt het te veel lawaai) om de buren te onzien :rock: :axe: :lol:
Hoewel hun reis toch beslist een hele andere bestemming heeft zijn er dus ook grote overeenkomsten.
Ik zal me er nog eens verder in verdiepen. :paranoid: :retard: :twisted: :crybaby: :lol:

ps; als je je niet vergaloppeerd kun je met doordraven
een heel eind komen :!: :axe: :lol:
Thanks.

Retour