Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Space Pills&Trip-E

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion AikiTom
  • Date de début Date de début

AikiTom

Neurotransmetteur
Inscrit
26/3/06
Ik hebl samen met mijn vader ''Space Pills'' gehaald bij Conscious Dreams van de zomer,en daar had hij wel interesse in,het leek hem destijds wel wat om samen met mij te proberen;we zouden dan een kleine dosis nemen,aangezien dat product voor ons beiden nieuw is.Hoofdingredient van de Space Pills is Baby Hawaiian Woodrose,en ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen hiermee!

DE verpakking van de space pills is ontworpen door VJ MIscha Klein.Het ontwerp:Pillman op een soort van maan-esque landschap met pillen in z'n handen en een paar zwevend in de lucht op op een zwart/paarse achtergrond.

Ook heb ik nog steeds Trip-e liggen,en wil dit ook maar een testen,het heeft hetzelfde hoofdingredient als de space pills,dus de effecten zouden grofweg hetzelfde zijn neem ik aan.

Ik heb daar een verscheidenheid van meningen over gehoord,varieerend van:Geweldig en spacey tot Waardeloos voelde geen zak.

De mensen van de smartshop vonden het een soort van verwaterd alternatief voor Paddo's/LSD.

Zoals ook in mn 1ste post staan;wat te verwachten van deze producten,en eventueel een trip-reportje van deze of gene...

Leek me wel duidelijk..maar sorry als dat niet helemaal duidelijk over kwam.

Wat ik ervan heb ervaren: het komt niet eens in de buurt bij paddo's, laat staan LSD.

Dit is offtopic maar een fullblown paddo dose doet niets onder voor lsd, behalve dan dat het korter duurt ;)

Edit: Sterker nog, ik heb het geluk gehad kwaliteits LSD in hoge dosis te morgen ervaren maar vind een hoge paddo dosis veel intenser en dieper.

Heartcore,

wat je zegt over dat een diepe paddo-trip kan lijken op een LSD-trip lijkt idd te kloppen.In het topic '''Hawaiiaanse Paddo's '' heb ik een trip-reportje geplaatst die ik met die soort heb ervaren;dit was Full-blown,aangezien achteraf bleek dat ik per ongeluk 2-maal de aangeraadde dosis voor ervaren trippers had gegeten;wat volgens de smartshop te vergelijken was met een LSD-trip zoals jij al aangaf. 8)

Zo'n intense trip heb ik nadien nooit meer gehad,zelfs toen ik eens dezelfde,grote dosis had gegeten;toen merkte ik bijna nix merkwaardig genoeg,alleen een btje euforisch maar wel met diezelfde Hawaiiaanse Paddo's

Retour