Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Smartshops, RIVM rapport 1999

da's zeker een hoop info! bedankt.

Ze zouden er een boek van kunnen drukken!
Bedankt!

Dit is een boel interresante informatie, die eigenlijk in een mooie website verwerkt zou moeten worden. Dan heb je namelijk een uiterst informatieve website over smart-shop producten, die voor iedereen toegankelijk is. Ik moet momenteel nog even een website afmaken(2-3 dagen) en misschien dat ik dan wel even tijd vrij maak om deze informatie in een website te verwerken ;)

Ik ga dan alle informatie in een database zetten, dus het word meer en deels copy/pasten, dit kan iedereen! Dus als er mensen zijn die dan even mee willen helpen. Pm mij dan even, want alle hulp is dan zeker welkom ;)

Groetjes,
Mystic.

Goed idee! Kun je echt tekst copy & pasten, of moet je screenshots maken en die dan in Photoshop bewerken?

Ik zou de informatie ook graag aan http://www.ditiseentrip.nl willen koppelen. Zou je me nog willen helpen die website te verhuizen naar een andere plek? Wordpress is niet echt handig voor wat ik eigenlijk in gedachten had voor de site. Ik kan niet eens een embedded video van Exposure Room weergeven, en zowel de Google video's (MAPS en Pharmacratic) als de MDMA strip worden verkleind. En het aantal pagina's dat ik kan toevoegen is ook beperkt: doe ik er meer dan 9, dan worden ze helemaal door de war weergegeven op de voorpagina...

Als je wil kan ik je de inloggegevens mailen zodat je makkelijk alle HTML kunt kopiëren.

CaduceusMercurius a dit:
Goed idee! Kun je echt tekst copy & pasten, of moet je screenshots maken en die dan in Photoshop bewerken?

Je kan het gewoon kopieeren en plakken :)

CaduceusMercurius a dit:
Ik zou de informatie ook graag aan www.ditiseentrip.nl willen koppelen. Zou je me nog willen helpen die website te verhuizen naar een andere plek? Wordpress is niet echt handig voor wat ik eigenlijk in gedachten had voor de site. Ik kan niet eens een embedded video van Exposure Room weergeven, en zowel de Google video's (MAPS en Pharmacratic) als de MDMA strip worden verkleind. En het aantal pagina's dat ik kan toevoegen is ook beperkt: doe ik er meer dan 9, dan worden ze helemaal door de war weergegeven op de voorpagina...

Het lijkt me wel een goed idee om een steentje bij te dragen aan http://www.ditiseentrip.nl, daarnaast zou het eigenlijk ook wel de juiste plek zijn om deze informatie aan toe te voegen. Dus tsja, als het aan mij ligt gaan we dit doen :) Ik heb al een host, dus het domeinnaam kan hier gewoon aan gekoppeld worden...

CaduceusMercurius a dit:
Als je wil kan ik je de inloggegevens mailen zodat je makkelijk alle HTML kunt kopiëren.

Op zich is het niet noodzakelijk, maar misschien dat het wel toepassing wordt voor die films. Dus maak maar even wat inlog gegevens, dan ga ik aankomend weekend is even druk bezig :)

Groetjes,
Mysticwarrior.

Retour