Vous utilisez un navigateur non à jour ou ancien. Il ne peut pas afficher ce site ou d'autres sites correctement. Vous devez le mettre à jour ou utiliser un navigateur alternatif.
een vraagje over smartshops in nederland, worden er nog nieuwe shops toegestaan? er mogen niet meer coffeeshops komen (uitsterfbeleid)
moet je ook nog een speciale vergunning hebben of is het net als elke andere detail handel?
bump.. weet niemand hier iets van? dan zal het wel de 'normale' regeling zijn dus..
ik heb ondertussen besloten dat ik het idee om een smartshop te beginnen wel wil voortzetten, ik ga waarschijnlijk retail business and management studeren in breda (tenzij de open dag erg tegenvalt).
tijdens de studie wil ik al zoveel mogelijk klaarmaken voor de partijk zo dat ik zo snel mogelijk aan de gang kan
zijn er in belgie trouwens smartshops? ik moet stage lopen in belgie (ik kan bijna geen frans dus wel in vlaanderen) en dat zou wel leuk zijn in een smartshop (is toch anders dan een gewone winkel..)
Volgens mij vallen de smartshops onder reguliere winkels al denk ik dat somige gemeenten wel iets proberen er tegen te doen. Maar een smartshop verkoop doorgaans geen illegaale producten dus denk niet dat het een probleem zou zijn.
Volgens mij is er voor smartshops niet zoiets als een uitsterfbeleid. De nadruk ligt in Nederland toch meer op cannabis en dus op coffeeshops. Van smartdrugs weten maar weinig mensen echt iets af. Het aantal mensen dat erin geinteresseerd is, is ook gewoon kleiner. Maar zoals ik al heb gezegd BombSki: supertof als je een shopje gaat beginnen!!!
of er in belgie shops zitten ??
kdacht dat nederland zown beetje het enige land is waar smartshops legaal zijn
maarja
succes met je studie en je shoppie kzal zeker een keer langskomen tegen die tijd
Nou salvia is bijvoorbeeld wel legaal in belgie, en san pedro en peyote ook (alleen niet met het doel te consumeren) en zo kan ik nog wel ff doorgaan, lijkt me dat smartshops dan ook legaal zijn? in feite is het gewoon een winkel met legale dingen..
maarja, dan moet ik maar stage lopen bij een ander bedrijf
gewoon herbs cacti en legale stuff. (met vanalles onder de toonbank)
idd bombski, super dat je (waarschijnlijk) een smartshop gaat beginnen!
als hij er is wil k wel als vrijwilligerswerk flyers gaan uitdelen op straat om het Woord te verspreiden. (dat mag toch? flyers voor zoiets versprijden?)
zonder idealisten was de wereld al tenonder gegaan!