Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Slecht gevoel day after Ephedra

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion TranzyJay
  • Date de début Date de début
T

TranzyJay

Guest
Hey daar!

Onlangs bestelde ik ephedra super caps en x-tension. Zaterdag was dan de grote test: uitgaan op ephedra. Vrienden van me nemen er soms zelfs tot 10 op een avond, maar ik begon met één X-tension. Vermits dit niet voelbaar was na twee uur heb ik er twee Ephedra's op genomen. Dit was echt de max. De bekende 'chills' heb ik lang gehad en de avaond was super. Toen ik uiteindelijk in bed kroop was het al wat minder. Ik kreeg blijkbaar net niet genoeg lucht (ademde altijd heel diep in), en mijn hart was relatief onstuimig.
Dag erna: hell! Maag in een knoop, hart onrustig. De dag daarna was alles weer ok.
Ik heb op die avond wel één redbull en twee rooie wodkas gedronken. Ik dacht dat het high effect hierdoor enkel verminderde?
Anyway, ik wou weten of het door de pillen alleen kan komen...? Zou spijtig zijn. En als het door de combi met alco was, dan blijf ik daar wel af. :-)

Greets,
J.

Teveel van het goede is nooit goed he. Een capsule ephedra zou normaal gesproken voldoende moeten zijn. De oorzaak zou kunnen zijn dat in red bull ook veel caffeine zit: ephedra en caffeine versterken elkaar. Alcohol en ephedra is op zich geen gevaarlijke combinatie, behalve dan dat ze beide je lever belasten.

Nee het wordt hardstikke afgeraden om alcohol te drinken bij Ephedra. Ik zelf gebruik al een tijdje af en toe 1 capsule, maar drink er verder niks bij (behalve heel veel fris en water). Om in slaap te komen kan je een warme douche en kruidenthee nemen en dan gewoon lekker rustig ademen. Ik heb de dag erna nergens last van, misschien wat sneller warm dan anders en minder honger, maarja, als dat het enige is... ; ) succes!

high,
Alcohol en Ephedra is inderdaad geen goede combinatie , in praktijk kunnen een paar alcoholische drankjes geen kwaad maar wie geen (extra) risico's wil lopen kan beter de alcohol links laten liggen, alcohol versterkt de werking maar droogt het lichaam ook uit.
De dag na ephedra (of andere herbal capsules) is altijd een domper, voor het fijne gevoel wat je de avond daarvoor had moet je de dag erna "boeten".
Ik ken eerlijk gezegd niemand die geen last heeft van hevige gaarheid de dag na herbals, ook het eten de dag erna gaat wat moeizaam.
Dat je hart ontstuimig was betekend dat je hartslag door de ephedra nogsteeds hoger lag dan normaal , als dat het geval was dan is inslaap komen een probleem in mijn persoonlijke ondervindingen.

Drug_Z is ArT -..-

Die X-Tentions zijn idd vrij aan de sterke kant vind ik.

Ephedra neem ik er altijd tussen de 5 a 10.....max is 14 geweest

Maar laatst op een feest had ik 5 van die X-tentions op en 5 red bull en ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld....ik d8 echt dat ik kapot ging.

Continiu dorst terwijl mijn maag al vol zat......door mijn benen heen zakken....zwaar ademen.....opeens heel moe zijn....denken dat je een hartaanval krijgt etc etc

Ook heb ik het idee dat die X-tentions veel langer blijven werken als Ephadra

dus gooi ze niet naar binnen als ephedra das iig een aanrader voor de mensen.

Ephedra en reddbull werkt niet altijd even prettig met elkaar. Mensen met een wat zwakkere maag kunnen zeker op de avond zelf en de volgende dag enige problemen krijgen. Hartkloppingen zijn vrij normaal dat hoort nu eenmaal bij ephedra. Probeer je grenzen te leren kennen en er niet overheen te gaan.

Retour