Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Siberian Red Star (Liquid Amanita Mushroom Extract)

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HappyMind
  • Date de début Date de début

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16/5/07
Tijdje geleden bij Everyonedoesit.com besteld

Siberian Red Star (Liquid Amanita Mushroom Extract)

Siberian Red Star is a powerful extract from the Amanita mushroom and gives a warm euphoric sensation.

You simply shake the contents before use and allow to soak on the tongue for the extract to be absorbed. The sensation can vary in intensity depending on a person's size, weight and tolerance.

Warning:
Do not take if on any medication or if you have any health problems without consulting your doctor.

Het spul zit in een buisje van 7cm hoog en heeft een gewicht van 25 gram.
Prijs: € 18.84.

-----

Dit leek mij dus wel leuk, een extract van paddo's drinken, i.p.v. de paddo's eten.
Heeft iemand ervaringen hiermee, of tips op- en aanmerkingen?

Ik ga het buisje over een week ofzo proberen, moet nog even een geschikte datum prikken.

Ik hoor 't graag :wink:

het zijn niet gewone paddo's, de amanita heeft een heel erg andere trip dan de gewone paddo's. houd daar wel rekening mee :)

Amanita is toch Vliegenzwam? (als ik het me goed herinner van vroeger)
Kan me herinneren dat vliegenzwam 1 van de sterkste soorten is en dat een trip heel erg onvoorspelbaar kan zijn.

Was van plan om 't maar voorzichtig aan te nemen.. geen zin om weer kotsend boven de wc te hangen (zoals bij de utopian bliss balls)...

Mensen met meer informatie?

amanita is vliegenzwam ja :) ik heb nooit van amanita gekotst, maar ik heb het nog maar 1 x gegeten en een aantal keren gerookt. en de trip was al die keren een soort van meditatieve toestand, niet die helderheid die je bij gewone paddo's hebt. waarschijnlijk isdat spul wat jij hebt sterker want ik had eigen geplukte amanita uit nederland.

Altijd sitter hebben, je kan controle over lichaam verliezen en je wilt niet de volgende dag gevonden worden gestikt in je eigen kots.

Ik heb nog nooit getript op paddo's zonder sitter, wilde het dit keer eigenlijk wel alleen doen, alleen om te merken wat 't effect was... maar lijkt me toch niet zo heel erg handig, heb al lang niet meer getript op paddo's en de dosering van zo'n extract is ook moeilijk af te meten. Staat namelijk niet op de verpakking.

Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met vliegenzwam?

Retour