Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

san pedro

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion dekozn
  • Date de début Date de début

dekozn

Neurotransmetteur
Inscrit
13/10/04
Hey ben nu bezig mijn san pedro's te bereiden (5 tussen de 10 en 20cm) ik denk dat ik ze morgen ga nuttigen.Ik heb ze in stukken gesneden (vel, doorns en al) water aan toegevoegd en nog eens met de mixer door. Ik ga ze enkele uren laten koken, zeven door een t-shirt en de pulp nog eens koken tot het water niet meer verkleurd. Heeft er iemand nog tips voor de bereiding of de flip

euhm het water een tijdje laten koken totdat je niet zo veel water meer hebt, want het schijn echt goor te zijn. en zo hoef je niet een liter er van op te drinken.

Ik heb het laten koken tot ik me bedacht, laat je zo niet te veel alkloiden verdampen? Ben dus gestopt met het koken heb zo'n liter cactus soep moeten drinken, ik heb er zo'n 2 a 3 uur overgedaan. 't Gevolg was dat ik zeer milde trip had maar die wel zo'n 24u geduurd heeft. 't gevoel leek een beetje op mdma maar totaal niet opgefokt of zenuwachtig maar veel energie en zeer gemakkelijk patronen ontdekken in hout structuren of in muren.

voor zover ik weet verdampen de alkloiden niet. ik heb nu net een groot stuk gedroogd san pedro gekregen van de smartshop uit zwolle :grin:. weet aleen de juiste dossis niet. weet iemand hoeveel gram van het gedroogde materiaal ik moet nemen? anders neem ik gewoon alles. het is een stuk van ongeveer 35 cm, is dit wel genoeg?

Dosering:
De gemiddelde hoogte van onze cacti is 12 -15 cm, de gemiddelde doorsnee is 4 cm en de gemiddelde totaal gewicht is 220 gram. Één tot anderhalf cactus moet genoeg zijn voor een lichte tot gemiddelde trip, twee tot twee en een half cacti voor een sterke trip.

Onthoud dat de sterkte enorm kan verschillen. Daarom kan men het beste niet de hele dosering in keer consumeren, maar het geleidelijk opbouwen: neem eerst de helft van de dosering, wacht 60 tot 90 minuten tot de effect bekend is, neem desgewenst de helft van wat er nog over is en herhaal dit zonodig. Het duurt ongeveer twee tot twee en een half uur voordat een San Pedro trip zijn hoogtepunt bereikt heeft.

Mescaline doseringen: 150 mg ondergrens merkbare effect
150 - 300 mg licht tot gemiddelde dosering
300 - 400 mg sterke trip, duurt 6 - 12 uur
450 - 500 mg mogelijke oplossen van het ego, trip kan ongeveer 12 uur duren
500 - 600 mg gegarandeerd oplossen van het ego, trip kan ongeveer 24 uur duren

Verse cactus - mescaline verhouding:
400 g bevat ongeveer 480 mg mescaline - 0.12% mescaline per gram cactus (volgens Schultes & Hofmann)
400 g bevat ongeveer 200 - 300 mg mescaline - 0.05 - 0.075% mescaline per gram cactus (volgens een andere bron)

Droge cactus - mescaline verhouding:
100 g bevat ongeveer 200 - 300 mg mescaline - 0.2 - 0.3% mescaline per gram cactus
Gedroogde cactus is 25% van het gewicht van verse cactus (75% water)

astemblief

die van mij weegt maar 35 gram, maar ik heb sterk het idee dat hij meer dan 75% gewicht is verloren, want het grootste stuk is 30 cm en 2 kleine stukjes van bij elkaar 20cm! en hij is echt kurk droog. even rekenen bij dat voorbeeld staat dat ze tussen de 12 en de 15 cm waren, en wegen 220 gram vers. dus dat stuk van 30 cm zou 2 van die klijntjes zijn en vers 440 gram hebben gewogen? maar hij weegt maar 35 gram? kan iemand dat toelichten?

hier nog even een foto

cactusuitzwolle2xl.jpg

wel eens aan ged8 dat je het water eruithaal als je iets droog ?

goeje foto trouwens, zien er beetje onsmakelijk uit....

een BEETJE onsmakelijk? ziet er errrrrg naar uit. By the way, kloppen deze cijfers of zijn ze ook maar eniszins accuraat? Want ik krijg binnenkort 2 stukken cactus (erg dik) van anderhalve kilo per stuk. Volgens deze maatstaven kan ik nogal wat mensen van mescaline voorzien. :]
Toch betwijfel ik of het een goede richtlijn is, elke cactus verschilt toch nogal wat in sterkte?

volgens mij heeft het ook zelfs met de leeftijd van de cactus te maken, ooit eens gelezen dat na een aantal jaar de produktie maximaal is , en dan weer langzaam afneemt, maar zich wel opstapeld in de cactus,

was een stuk uit een engels boek, zal eens kijken of ik het kan terugvinden !

het lijkt me inderdaad ook dat niet elke cactus evenveel mescaline bevat,

:drum:

Heb deze gegevens van de azarius site gehaalt.
Het mescaline gehalte verschilt inderdaad van cactus tot cactus. Afhankelijk van de leeftijd en zijn omgeving. Als er veel neeerslag valt (dus als je'm regelmatig water geeft) zal deze cactus minder mescaline aanmaken, daarom wordt er aangeraden van je cactus 6 tot 12maanden voor j'm op eet geen water geven. Als je m lange tijd geen water geeft zul je'm ook zien verkleuren, van licht groen tot donker groen en iets blauwachtig

ik heb vorige week het grootste stuk op gegeten, en had echt een super sterke trip, eigenlijk net een iets te sterke. een report moet ik nog even schrijven maar als het klaar is zet ik em er hier bij.

Yo skoeip,

ben erg benieuwd. Heb net weer eens PIKHAL er op nageslagen en de hierboven beschreven hoeveelheden mescaline kloppen wel aardig. Het nare is dat er wat mij betreft niet echt een manier om is om die hoeveelheden te tsjekken. Wordt waarschijnlijk een kwestie van alle cactus in stukken tsjoppen en net zo lang laten weken en net zoveel keren totdat er een lekkere soep overblijft.
De truc, overigens, om niet te kotsen is om het innemen van de cactus-substantie over een zo lang mogelijke tijd uit te smeren. Niet alles in 1 keer naar binnen gieten dus, dat vindt je maag niet leuk.

Ben errrrg benieuwd naar je trip report skoeip, ik ben wild nieuwsgierig! :grin:

Ben ook heel benieuwd. Kheb nog geen trip report over San pedro gelezen. :dancing: :dancing:

he skoeip, hoe staat t met de report ? begin wel erg benieuwd te worden nu !

groetjes

Sorrie mensen dat het zo lang geduurt heeft, maar ik heb een maandje zonder internet gezeten (oef wat heb ik een zware periode achter me). maar hier is dan eindelijk het lang verwachte trip raport. probeer er maar iets uit te vinden dat je snapt, want ik heb meestal veel moeite om mijn trip ervaringen in woorden over te brengen.

We waren om ongeveer 18.00 in het bos en van af nu tel ik de tijd vanaf 1 uur. Ik was de tijd behoorlijk kwijt, dus het zijn maar schattingen van de verlopen tijd.

1.00: Om ongeveer 1 uur nam ik het gedroogde plant materiaal met sinasappelsap in, man wat is dat goor! De smaak valt nog best mee, maar de harde en zachte stukjes zijn echt te ranzig voor woorden. Na ongeveer een half uur heb ik het op. En na nog een kwartier voel ik mijn nek haren omhoog gaan, de stof begint dus al te werken!

1.45: de rest van de mensen hier gaat een kamp vuur aansteken en ik besluit om wat te gaan wandelen, en na ongeveer 10 minuten te hebben gewandeld lijkt het gras een beetje van kleur te veranderen, het is nog steeds groen, maar er onder zit een soort van paarse gloed. En ik begin diepte kompleet anders te ervaren.

2.00: Ik zet mijn mp3 speler aan, en Rachmaninoff’s piano concerto lijkt de perfecte achtergrond bij deze omgeving. Na een stuk te hebben gelopen zie ik een bankje en ga er even op zitten. De omgeving golft wat en planten en bomen vloeien in elkaar over. Ik loop weer verder en zie een heuvel met bomen en bosjes die ik “moet

wow!

dit is precies wat ik van san pedro verwacht. hoeveel cactus had jij gekookt?
heb het 3 week geleden ook gedaan maar was niet zo zwaar aan het trippen als jij beschrijft. het gevoel herken ik wel, de natuur geeft echt een heel erg rustgevend mystiek gevoel. de trip zelf was qua intensiteit een soort lichte constante paddo-trip, in een hele dromerige sfeer.
maar waar ik eigenlijk naar toe wilde, was jouw toestand!
was jij de enige die de san pedro genomen had?
... wel, dit klinkt als mn favoriete volgende drug. ik wil het nog een keer doen! :grin:
alleen die smaak: echt veel veel veeeeeeel te ranzig!!

Wow Skoeip dat klinkt fantastisch! :blobber: Lijkt me wel ns geweldig om San Pedro te proberen.:) Hoe smaken fluoriscerende aarbeien?
was jij de enige die de san pedro genomen had?
Oh en dat vraag ik ook ja.

Ciao amigo

ja ik was de enige die san pedro had genomen, en er waren wat lui die paddo's hadden genomen en nog wat mensen die van mijn mdma hadden gesnoept. en die oplichtende aarbeien waren echt heerlijk! :grin: zeker na een dag niets te hebben gegeten. het was overigens een gedroogde cactus met stukjes van soms wel 2 cm die ik naar binnen moest werken. dat was het enige na deel van de hele trip.

hehe, top man, klinkt als een leuke ervaring, jammer dat de trip zo lang duurt he, jij heb je dosis in 1 keer genomen, maar als je die ook nog eens versprijd zit je zomaar 16 uur in je trip, dat vind ik wat te lang eerlijk gezegt

dit is zeker een plant die ik ook eens ga proberen,

ga je het vaker doen denk je ?
groetjes

Retour