Sorrie mensen dat het zo lang geduurt heeft, maar ik heb een maandje zonder internet gezeten (oef wat heb ik een zware periode achter me). maar hier is dan eindelijk het lang verwachte trip raport. probeer er maar iets uit te vinden dat je snapt, want ik heb meestal veel moeite om mijn trip ervaringen in woorden over te brengen.
We waren om ongeveer 18.00 in het bos en van af nu tel ik de tijd vanaf 1 uur. Ik was de tijd behoorlijk kwijt, dus het zijn maar schattingen van de verlopen tijd.
1.00: Om ongeveer 1 uur nam ik het gedroogde plant materiaal met sinasappelsap in, man wat is dat goor! De smaak valt nog best mee, maar de harde en zachte stukjes zijn echt te ranzig voor woorden. Na ongeveer een half uur heb ik het op. En na nog een kwartier voel ik mijn nek haren omhoog gaan, de stof begint dus al te werken!
1.45: de rest van de mensen hier gaat een kamp vuur aansteken en ik besluit om wat te gaan wandelen, en na ongeveer 10 minuten te hebben gewandeld lijkt het gras een beetje van kleur te veranderen, het is nog steeds groen, maar er onder zit een soort van paarse gloed. En ik begin diepte kompleet anders te ervaren.
2.00: Ik zet mijn mp3 speler aan, en Rachmaninoff’s piano concerto lijkt de perfecte achtergrond bij deze omgeving. Na een stuk te hebben gelopen zie ik een bankje en ga er even op zitten. De omgeving golft wat en planten en bomen vloeien in elkaar over. Ik loop weer verder en zie een heuvel met bomen en bosjes die ik “moet