Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

san pedro gevallen

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion davyh1
  • Date de début Date de début

davyh1

Neurotransmetteur
Inscrit
20/12/04
Heb een San Pedro staan van ongeveer 30 cm. Heb die per ongeluk van de vensterbank gestoten. De pot was gebroken en op t eerste zicht was de cactus zelf nog intact. Maar na een half uurtje begon ie bovenaan te verschrompelen en mals te worden. Zou ie er nog doorkomen of mss beste nu consumeren?

Mischien kun je met lauw water de moder van de wortel afspoelen om te kijken of die nog intact zijn? t is wel vreemd dat hij meteen begint te verschrimpelen, mijn cactussen hadden helemaal geen wortel toen ik ze kreeg en die waren niet verscrompeld. zoek nog even op andere site's over san pedro en veel suc6!

De wortels van de San Pedro kun je beter droog houden je hebt dan alleen maar meer kans dat ze gaan rotten.

Het is inderdaad wel erg vreemd dat ie door de val zacht is geworden dat lijkt me dan ook niet maar het zou wel kunnen.

San Pedro's vallen in de natuur eigenlijk ook doordat ze top zwaar worden , hierbij trekt de onderkant gewoon wortel en zullen er nieuw scheuten opkomen.

Cactussen kan je als stek zonder wortel een lange tijd bewaren zonder dat ze wortel schieten. Misschien kan je een fototje posten daar valt altijd wat meer aan te zien.

Als het echt een soort rot is dan kan je het best het verotte stuk afsnijden , er zullen dan weer nieuwe scheuten aankomen , maar dit ziet er natuurlijk niet zo heel mooi uit.

Heb hem terug verpot en hij ziet er terug helemaal normaal uit. Was gewoon ff verschoten denk ik bovenaan. Maar nu is ie terug normaal. Toch bedankt voor de snelle reacties he.
psychedelic greetz

Retour