Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

salvia trip report

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion hasjiet
  • Date de début Date de début

hasjiet

Matrice Périnatale
Inscrit
26/12/07
Het is al een maandje geleden maar ik herinner het mij of het gisteren was:) Ik had een grammetje 10X extract besteld op internet en het (naar mijn gevoel) juiste moment afgewacht. Op een mooie avond was die dus aangebroken en heb ik 1/3de in een bong gerookt. Wat volgde was de meest intense ervaring da ik al gehad had met entheogenen! Moeilijk te beschrijven maar ik ga mijn best doen! Mijn huisgenoot steven zat op het moment van de trip mee in de woonkamer.
Ik kreeg niet alles in 1 keer binnen dus moest een 2de maal inhaleren, en een 3de. Bij die 3de maal voelde ik plots een enorme kracht die me tegen de zetel trok en alsmaar sterker werd, Ik was onmiddelijk vergeten dat ik salvia gerookt had en kreeg vrij angstige, vooral verwarde gevoelens. De kracht werd zo sterk dat de helft van de kamer "afscheurde" waardoor ik met een enorme snelheid naar achter in een zwart "niets" vloog. De andere helft waarin steven zat bleef achter en werd steeds kleiner en kleiner Tot ik met een zware klap tot stilstand kwam en het weer 1 kamer werd. Het was echter de helft van een andere kamer :shock: met mensen die raar opkeken toen ik daar zo plots in m'n zetel kwam binnevallen. Ik wist niet wat er gebeurde, ik wist dat er iets niet klopte maar kwist niet wat. Angstgevoelens waren er ondanks de verwarring niet, ik zat namelijk nog steeds in m'n halve woonkamer en voelde me er veilig. Het voelde wel of de wereld 1 grote grap was en ik de eerste was die dat had ontdekt.
Veel tijd om erover na te denken had ik niet. Ik voelde terug die kracht opkomen die de kamer weer deet loskomen van de andere en me verder weg trok. Deze keer stopte ik niet in een andere ruimte maar stond ik plots op een oude vissersboot (de kamer was verdwenen) Ik kreeg een enorm gelukzalig gevoel over mij heen! (alsof ik thuiskwam na een vakantie :) ) Op de boot was een oude man aan een 2de persoon (die ik niet kon zien) aan het uitleggen hoe het anker moest worden opgehaald. Ze merkten schijnbaar niets van mijn aanwezigheid.
Toen hoorde ik een stem (steven) zeggen dat ik aan het kwijlen was.:) Dit heeft me volledig uit de trip gehaald. ik zag nog net m'n 2 kamerhelften weer samensmelten en het was helemaal gedaan. Ik wist niet wat er gebeurt was tot ik de bong voor mij op tafel zag staan. Ik was zeiknat van het zweet en kwijl :P en heb nog zeker 5 minuten niks kunnen uitbrengen van verbazing. Ik heb nog heel de avond een sterk heimwee gevoel gehad naar die boot :) :? heel vreemde trip :) maar de mooiste tot nu toe in mijn leven!

khoop da jullie der iets aan hebben :)

Wow, bizarre en vette ervaring.

Ik heb echt nog nooit een breakthrough gehad op Salvia, maar denk dat ik er nog te weinig mee heb geexpirimenteerd.

hasjiet a dit:
Het voelde wel of de wereld 1 grote grap was en ik de eerste was die dat had ontdekt.

Heel herkenbaar

Hm ik heb nog een grammetje ofzo 5x extract en wat bladeren liggen, miss toch ff een keer een bong & gas aansteker fixen om 't te gaan proberen. Wel spannend :)

Retour