Dezer
Neurotransmetteur
- Inscrit
- 9/5/04
Ik heb een stek van een salvia plant hier bij azarius besteld, nu zijn ze alleen, heel handig, vergeten er een volledige handleiding bij te geven. Dit zou wel het geval moeten zijn als ik van de advertentie uit ga.
Weet iemand wat ik nu met de plant moet doen, hij staat in een voedingsbodem van agar maar hij lijkt het niet zo goed te doen. Ik heb het buisje open gemaakt zodat er zuurstof bij kan, dit leek me logisch.
Maar de bladeren beginnen langzaam te verschrompelen. Schiet dus niet echt op.
Ik heb reeds bij azarius aangekaart dat ik de handleiding niet heb ontvangen, maar heb vandaag nog geen respons gehad (zaterdag gepost). Weet iemand wat ik het beste kan doen met de plant zodat tie het gaat doen. Dit is natuurlijk zonde.
Ik zag bij het salvia forum dat Anand salvia planten heeft, please help me out.
Weet iemand wat ik nu met de plant moet doen, hij staat in een voedingsbodem van agar maar hij lijkt het niet zo goed te doen. Ik heb het buisje open gemaakt zodat er zuurstof bij kan, dit leek me logisch.
Maar de bladeren beginnen langzaam te verschrompelen. Schiet dus niet echt op.
Ik heb reeds bij azarius aangekaart dat ik de handleiding niet heb ontvangen, maar heb vandaag nog geen respons gehad (zaterdag gepost). Weet iemand wat ik het beste kan doen met de plant zodat tie het gaat doen. Dit is natuurlijk zonde.
Ik zag bij het salvia forum dat Anand salvia planten heeft, please help me out.