D
DW
Guest
Ik heb net geprobeerd Salvia divinorum (bladeren, 3 gram) te eten (lees kauwen). Het was me een partij smerig, het ging vrij goed tot dat ik een slok water nam. Er kwam een ONGELOOFELIJK smerige smaak aan en die bleef maar en op een gegeven moment heb ik gekotst en moest ik helaas ook de bladeren uitspuwen. Weet iemand misschien hoe ik het beste de volgende keer Salvia kan benuttigen? De vieze smaak zit nu nogsteeds in mijn mond.
Edit: Oh ja ik heb nog een vraag los van de vorige, wellicht kan die in dezelfde topic. Ik heb me rot gezocht naar een instructie om van een pijpje iets te roken (een normaal klein pijpje). Ik heb nu een pijpje en gaasjes, maar ik weet bij god niet hoe ik ze moet gebruiken, het gaasje er los op leggen en aansteken lijkt me niet, dan valt het gaasje er zo af.
Alvast bedankt,
DW
Edit: Oh ja ik heb nog een vraag los van de vorige, wellicht kan die in dezelfde topic. Ik heb me rot gezocht naar een instructie om van een pijpje iets te roken (een normaal klein pijpje). Ik heb nu een pijpje en gaasjes, maar ik weet bij god niet hoe ik ze moet gebruiken, het gaasje er los op leggen en aansteken lijkt me niet, dan valt het gaasje er zo af.
Alvast bedankt,
DW