Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

salvia ervarinkje

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion subzero
  • Date de début Date de début

subzero

Matrice Périnatale
Inscrit
21/8/05
ik weet dat er een supforum aan voorgedragen is maar ik ben niet goed in engels :o

had van de week 20X extrackt gekocht
de verkoper zei dat ik 1/5 deel van een 0.5 gram moest oproken in 1 keer

zogezegt zo gedaan de waterpijp gevult
tv uit radio uit kaarsje aan
ik kreeg de pijp in 1 keer leeg
dacht dat het niet zou werken
ineens bam trok er iets aan me
zag alles in rood/zwart tinten en werdt door de muur heen getrokken om bij me ouders thuis te belanden :shocked:
ik had ook nog steeds dat getrek aan me
er is meer gebeurt maar weet niet meer wat
was iig op het balkon geweest en kwam weer bij positieven op de trap van de gang hal van de flat
het was de heftigste ervaring die ik ooit heb gehad(4 porties verse palenqeu paddo's waren er niets bij)

de volgende keer neem ik de helft van wat ik de afgelopen ker had genomen

ojaa ik had 20x meegekregen omdat 5 en 10x niet hadden gewerkt..

heb ik nog wel effe een vraagje
moet je maag leeg zijn om een salvia trip te maken?
ik had een nuchtere maag toen ik het deed

ojaa ben er best gelukkig mee dat er zo'n forum als dit is

ik kan wat leren van jullie trip ervaringen en omgekeert :p

Ik moet dat spul echt es gaan proberen...

Of je maag leeg moet zijn maakt niet echt veel uit. De rook word opgenomen door je longen niet via je maag ;)

geluk had dat je niet van de trap gedonderd bent en nek gebroken of zo...als je toch zonder tripsitter tript, dan kun je maar beter de deur dicht en op slot doen, brandbare en scherpe shit veilig opbergen, de boel baby proof maken...
en hopen daj 't niet in je kop krijgt om je sofa in de fik te steken terwijl daj zoinked out zijt...

Het kan ook nog aan de manier van roken komen, dat het de eerder keren niet heeft gewerkt.
Salvia moet zo heet mogelijk verbranden om vervolgens zoveel mogelijk rook tegelijk naar binnen te krijgen :roller:

hey subzero hoevaak had jij 5x en 10x gedaan toen t niet werkte? kheb een x een halve gram 5x gedaan en alleen een high eff gehad. maar wil morgen in amsterdam 10x halen.

wow, dat klinkt zeer heftig!

ikzelf heb een keer een ervaring gehad dat ik een bank of een stoel was en al duurde de trip maar 20 minuten, het leek alsof ik eindeloos lag. vond het geen vervelende ervaring, maar echt spectacualir was het ook niet.

maar jouw ervaring klinkt echt super intens, misschien toch iets teveel van dat goedje gesmoked ;)

Retour