Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Salvia en brandende pijn

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ProStoner
  • Date de début Date de début

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18/6/04
hey
iedere keer als ik Salvia rook
brand dat vreselijk in mijn keel en longen
alsof er een mes doorheen snijd
maar ik kan het wel inhouden maar het bevordert te trip niet zegmaar
iedere keer wordt dit ook nog eens versterkt door het effect van Salvia zelf
en krijg ik weet het gevoel van "onee niet weer" en het houd me down to earth
ik vind het erg jammer want ik wil dolgraag in de wereld van salvia terechtkomen
maar het roken door een puurpijp werkt voor mij echt niet
ik zit nu te denken aan een waterpijp of verse bladeren of zoiets dergelijks
ik weet verder ook niet echt een manier om het binnen te krijgen en toch het gewenste effect te hebben zonder dat ik wordt tegengehouden door die pijn
alle hulp is welkom :)

Denk dat roken van gedroogde bladeren (verse kan je na mijn weten niet roken) nog erger gaat worden dan het extract. Denk dat je het beste een klein pijpje kunt gebruike of anders een klein waterpijpje zodat de rook iets minder scherp is.

Het blijft een stevig goedje om te roken, cannabis en andere kruiden kunnen ook vrij scherp zijn maar salvia is toch net een stukje erger.

Iemand ideeen om de smaak te verbeteren ?

mja maar van cannabis enzo kannik gewoon puur roken zonder er last van te hebben
ennik heb salvia extract gewoon gerookt door een klein pijpje
maar dat maakt het juist zo ondraaglijk :P
als ik nou een middelgrote waterpijp zou hebben
blijft de rook daar toch goed in zitten en zou ik rustig alle rook tot me kunnen nemen ?? natuurlijk wel in een bepaalde tijd
maar op zown manier waarop het niet erg heet is

ik had hetzelfde probleem hier is een oplossing die werkt: neem een waterpijp en stop hier gewoon de salvia in zoals altijd maar... het water voor in de waterpijp doe je een tijd van te voren in de vriezer of koelkast dat het water echt heel erg koud is. dan heb je bijna tot geen last meer. succes.

bedankt man
dat ga ik dan zeker proberen
ik laat je wel weten als het werkt :)

je kan er ook ijs bij doen, je hebt 'ice-bongs' daarvoor.
maarja eigenlijk is elke bong die een beetje groot is goed genoeg. let er wel op dat dit ijs gaat smelten -> water staat hoger -> hasj/bowl wordt nat !
dus wel een beetje voorzichtig ;)
rookze

salvia kun je ook eten.

Of de zaden of de bladeren in je mond stoppen en echt 20 mins blijven kouwen en pas echt na 20 a 30 minuten doorslikken. Zo word de salvia ook opgenomen! (dit heb ik gelezen in uit je bol, dacht ik)

Maar ik weet dat een maat van mij dit via die weg wel eens geprobeerd heeft, met succes overigens!

Toen ik de titel van dit topic zag, dacht ik over een branderig gevoel dat ik in mijn lichaam ervaar als ik Salvia gebruik. Het lijkt alsof alles een zeer hoge wrijving heeft, waardoor het heet wordt en een beetje pijn doet. Ik heb het ook een keer geprobeerd te eten, maar zou het niet aanraden: het effect is minimaal vergeleken met het roken van Salvia. Om dan toch het effect te ervaren zul je erbij moeten roken. Dit maakte de trip wel makkelijker (was niet helemaal weg, terwijl ik dat wel heb als ik rook) en langer, maar minder intens.

mja ik ben op de hoogte van alle andere methoden
en idd die werken veel en veel minder goed
het is iig niet wat ik zoek
ik ga binnekort wel eens met die ice bong proberen :)

Forkbender a dit:
Ik heb het ook een keer geprobeerd te eten, maar zou het niet aanraden: het effect is minimaal vergeleken met het roken van Salvia. Om dan toch het effect te ervaren zul je erbij moeten roken.

het effect is minder omdat er minder wordt opgenomen door je mond, dus je moet meer gebruiken. als je kouwt wordt het langzamer in je bloed opgenomen en heb je een langere maar mildere trip.
ff voor de duidelijkheid :)

De Indiaan stelde ook al voor om toch te gaan voor het 20x extract, zo hoef je minder te inhaleren. Dit dan door een waterpijp, dan zal het wel lichter zijn.

Are you in for that, the 20x? (:

mjah ik denk het wel

Dat X20 extract lijkt me ook wel wat. Want ik haat grote hoeveelheden salvia te roken.

Eten heb ik wel gedaan en veel ook, maar het schijnt dat het niet gelijk hoeft te werken en dat je het een paar keer moet proberen.
Er leken wel dingen in m'n hoofd te gebeuren en het voelde wel lekker (m'n hoofd leek een soort van te tintelen, maar op een stimulerende fijne manier) maar was niet aan het trippen ofzo

misschien werkt dit ook wel?

http://www.azarius.nl/product3_16_3_bud_bomb.html

iemand ervaring met zoiets? kan je hier wel salvia mee roken?

www.azarius.nl_budbomb.jpg
www.azarius.nl_budbomb2.jpg

de bud bomb, nee die moet je niet hebben.
het zal wel werken maar dat ding is super duur en niet echt fijn om schoon te maken (die spiraal). het beste kan je een bong/waterpijp gebruiken omdat de rook scherp is. een bong kan je makkelijk zelf maken en kost ook niet veel in de winkel.

Ik heb het liefst een glazen waterpijp omdat je daar ook rielekst DMT in kan roken.
Zeg maar zo 1, alleen dan met 1 rookcompartiment

01204.jpg

maaruh
hoe plaats jij iets in die kopjes ?
want daar kun je niet echt een gaasje inleggen ofzo
als je bijv DMT of iets anders wilt roken ??

hoezo kan daar geen gaasje in..?

uhm jah ik heb een soortgelijk ding gehad
maar daar kreeg je nog geen gaasje ingepropt
omdat die niet klemt ofzo
die glijd de hele tijd en draait om en noem maar op :P

Retour