Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Salvia divinorum (gedroogd blad) + Wiet

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Garbage-man
  • Date de début Date de début

Garbage-man

Matrice Périnatale
Inscrit
20/2/06
Hallo,
Dit word dan mijn eerste post op dit forum.
En ik had een vraagje, heeft een van jullie ooit eens Salvia en Wiet in een en het zelfde pijpje, tegelijk gerookt?
Zo ja, dan zou ik daar graag meer over willen horen..
Alvast bedankt..

Garbage-man

hmmm, nee nog nooit van gehoord. En lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo'n goede combi. De salvia werkt niet zo goed als je stoned/high bent. :shock: Maar goed, ik heb het nog nooit geprobeerd dus ik kan niet echt goed oordelen. Iemand anders misschien?

Niet uit ervaring , maar wat ik gehoord heb zou het inderdaad het effect verminderen. Wat is het effect wat er mee wil bereiken dan ? een verhoogd effect van de wiet of juist van de Salvia ?

Ok, wat ik gehoord heb is juist dat je de piek van de salvia trip langer kan laten duren als je het ervoor rookt, ookal word het dan wat moeilijker om de top te bereiken.
Verder zou het ( van wat ik gelezen heb ) als je het erna zou roken de piek weer een beetje terug kunnen brengen.

Ik heb het uitgeprobeerd tegelijk te roken, en ik moet zeggen dat het erg vaag was.
(Ik zat samen met een vriend ergends buiten op een grasheuveltje)
gewoon een beetje salvia en een klein stukje wiet in de bong gedaan en gerookt, op het begin ging de rook gewoon naar binnen, maar toen opeens ging ik me toch een partij hoesten, net alsof er een steen ofzo in mijn strot zat :? :lol:
Normaal heb ik dit niet als ik het allebei los rook.
Maar gecombineerd was het echt ontzettend moeilijk om binnen te houden zonder te hoesten.
toen het klaar was begon ik meteen salvia te voelen.
( Ik had daarvoor al meerdere malen Salvia alleen gebruikt)
Hoe ik weet dat het de salvia was? Salvia geeft mij altijd zoon bekend gevoel, alsof het even is of de wereld een heel klein beetje verandert.
maar goed, Het begon dus al te werken.
ik keek even rond, en op een gegeven moment zag ik allemaal figuren, deze figuren waren een soort witte blokjes met fruit erop zoals o.a. een banaan etc.
Deze blokjes vormden mij zoals ik daar zat op een heuveltje, en gingen langzaam maar zeker in een ruit rondjes draaien.
Ik heb het gevoel dat ik nog meer had gezien maar dat ik dit alweer ben vergeten.
Toen ik dit gehad had, toen werd ik echt helemaal gek.
Het leek net of ik telkens opnieuw moest beginnen, dit klinkt mischien een beetje raar. dus zal ik het zo proberen uit te leggen. Net alsof alles wat ik deed en zag een filmrol was, deze filmrol werd in stukjes geknipt en telkens als een nieuwe film gebruikt, zo begon ik de heletijd opnieuw en vergat ik bijna alles meteen weer.
Verder begon ik de heletijd harder en zachter te praten (meer een effect van wiet dus).
Ondertussen vroeg ik de heletijd aan die vriend van me, wat ik zojuist gezegd had, hij gaf geen antwoord en nadat ik hem verteld had wat ik jullie zojuist vertelde.
Wou hij het ook proberen en nam de bong van mij over,
Hij begon ook ontzettend te hoesten, maar net als mij overkwam hem dat anders ook nooit als hij het apart rookte.
Toen dacht ik een heel verhaal van mijn vriend gehoord te hebben (over kwallen) maar later bleek dat hij dit verhaal helemaal niet had verteld.
Mijn vriend dacht de heletijd dat we in de auto zaten, en dat hij soms in een tekenfilm zat en dan opeens weer normaal was. Dit vertelde hij me erna want toen ik hem op dat moment vroeg wat hij had, zei hij dat t teveel was om uit te leggen.
Zo zaten we daar nog even. tot mijn vriend opstond en me er aan herrinerde dat we nog langs vrienden moesten.
We stonden op en liepen richting de fietsen, terwijl we dat deden, dacht ik dat ik een clown was en huppelde over t strand.We waren in werkelijkheid verreweg van t strand en ik liep gewoon rustig aan. (vanzelfsrpekend was ik ook geen clown).
We stapten op de fiets, heb wel een uur over mijn slot gedaan. maar het was me uiteindelijk toch nog gelukt mijn slot van mijn fiets te krijgen.
Onderweg voelde ik me alleen maar alsof ik voorover in de sneeuw lag. en dwaalde ik met mijn gedachten nog steeds af naar allerlei andere dingen.
We kwamen bij een kruispunt, waar ik vervolgends bijna iemand aanreed. (dit heb ik later van mijn vriend gehoord, en herrinerde mij dit vaag, en heb daar ook nog uren over lopen nadenken de volgende dag.)
We waren bij onze vrienden en gingen naar binnen in een soort van disco met 'het meeste' alternatieve muziek.
Hier raakte ik meer in een soort trance dan dat ik afdwaalde met mijn gedachten. ik was wel wat meer bij positieven ookal werd ik nu best paranoide, alsof iedereen mij aankeek.
Mijn vriend stond naast me en vertelde dat hij net gegiechel hoorde en toen hij zich omdraaide er een elfje in een glas zat. Toen we even later weer naar buiten gingen en weer op de fiets stapten, zag ik de heletijd dingen op de weg die er niet waren, paaltjes, heuveltjes, gaten, dat soort dingen.
Dus meestal zette ik mijzelf schrap om al harder te gaan fietsen voor een heuveltje, en dan was dit er niet.
Verder heb ik de hele nacht nog een beetje afwezig zitten zijn.
Toen ik de volgende ochtend wakker werd, voelde ik me nog steeds niet helemaal normaal, nog steeds dit afwezige gevoel.
Pas rond 6/7 uur savonds de volgende dag, etenstijd, verdween dit gevoel net zo snel als het gekomen was.

Zelf verbaas ik mezelf hier nog steeds over, waarschijnlijk vinden jullie dit allemaal niet erg indrukwekkend, maar ik heb alleen nog maar salvia (dried leaves) gebruikt en vond dit toch wel een hele vreemde ervaring.
Zelf kan ik er wel veel elementen van gewoon wiet uithalen, maar ik ben er zeker van dat de salvia er ook een groot deel aan mee heeft geholpen. (ofwel alles 10x versterkt had)

Ik heb weleens wiet direct na salvia gebruikt en creeerde daardoor een flashback qua kleuren. Zoals ik kleuren zie tijdens een salviatrip zag ik kleuren. Dat duurde tot 1 uur nadat ik de salvia gerookt had.

daamn dat effect heeft wel erg lang geduurt zeg
en het klinkt best indrukwekkend voor mij :)

Garbage-man a dit:
Ok, wat ik gehoord heb is juist dat je de piek van de salvia trip langer kan laten duren als je het ervoor rookt, ookal word het dan wat moeilijker om de top te bereiken.
Verder zou het ( van wat ik gelezen heb ) als je het erna zou roken de piek weer een beetje terug kunnen brengen.

naar mijn weten is het precies zo bij paddo's + wiet.
kan me dan wel voorstellen dat het ook zo is bij salvia + wiet

Retour