ik heb met mijn eerst 5x ervaring te lange tussenpauzes gehad weet ik nu. Ik heb eerst normale gedroogd bladeren gerookt, twee maal, om te 'proeven'. Daarna mn pijp met 5x gevuld, waarna ik maar geen goede positie kon vinden. Het beeld van de docu die ik keek werd wel veel intenser. De keer daarna, half uurtje later ofzo weer 5x gerookt, en direct in bed gaan liggen.
http://www.psychonaut.com/index.php...=11&page=viewtopic&t=23821&highlight=&lang=en
De rest is daar te vinden, was niet ongelofelijk intens, maar wel de moeite waard.
Wat me vooral verbijsterde waren de auditieve hallicunaties die ik had, het lachende figuur die aan de linekrkant van me stond, ook al hoor je in de realiteit niets, je 'hoort' toch waar het 'figuur' zich bevindt, en je voelt het ook aan. Zo voelde ik ook een 2e aanwezigheid op een afstandje van mn voeten. In de realiteit zou dit betekenen dat die figuur zich buiten mijn kamer zou bevinden, achter een muur. Maar ik had mn ogen dicht en mn bed gleed weg, dus mn muren hadden ook al totaal geen betekenis meer voor me.
Al met al een interessante ervaring, binnenkort maar weer verder proberen met het 5x extract. Ik probeer er gewoon uit te halen wat er uitte halen valt, daarna de 10x proberen. Ik heb het wel in mn eentje gedaan, en daarom ben ik bewust in mn bed gaan liggen.
Welke positie raden jullie aan, zitten of liggen? En ogen open houden tot ze vanzelf dicht gaan of direct je ogen sluiten? Toen ik net mn pijp weggelegd had en in mn bed ging liggen was ik erg gedesoriënteerd, en moest mn ogen open doen anders..ja ik weet het niet
dat voelde een beetje aan als toen ik voor t eerst paddos gedaan had en een bad trip had in mn eentje op mn kamer, je wil je ogen dicht doen maar dat voelt op de een of andere manier niet goed voor dat moment.
Ervaringen hiermee, of suggesties?