Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Salvia 10x ontvangen :)

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion DFA
  • Date de début Date de début

DFA

Matrice Périnatale
Inscrit
27/5/03
ik heb net salvia 10X extract ontvangen.
het kwam in een wietzakje is dat alleen zo via post want op de site stond zo'n klein flesje met het erin.
het ruikte een beetje half naar thee lol
smile.gif
(hopelijk is het geen thee)

ik heb een paar vraagjes over dosering. (eerste keer dat ik het doe)

ik heb op een andere online shop gezien over doseringen met 10X etract en daar stond 25 sterke trips of 50 medium trips.
klopt dit ongeveer?

hoeveel kan ik als beste eerst gebruiken????? (hoe het moet en effecten enz weet ik allemaal al)

ik hoop dat het een leuke trip word en geen bad trip.
want ik weet hoe GESTOORD je van een bad trip kan worden
heb ik wel is gehad met paddo's
frown.gif

Nee het is geen thee /forum/images/graemlins/smile.gif Normaal versturen we het in flesjes inderdaad. Maar deze waren even niet meer leverbaar, dus vandaar de wat slordige gripzakjes.

Voor doseringen etc kun je kijken op http://www.azarius.com/productinfo.php?productmain=115 hier staan ook wat links naar andere pagina's met informatie.

Naar mijn ervaring verschilt de tolerantie voor Salvia nogal per persoon. Dus start met een medium dosis en ga vanf daar omhoog als je weinig voelt.
Uit een halve gram 10X haal ik ongeveer 12 sterke trips. Maar de werking van Salvia ligt ook erg aan je rook techniek en voorbereiding. Je kan het niet zoals wiet roken. Het best vind ik om de te gebruiken dosis in een waterpijp te doen. Een goeie aansteker vlam boven de Salvia houden. Dan inhaleren waarbij de vlam in de Salvia wordt getrokken. Blijven inhaleren, en laat de aansterker branden. Totdat het meeste Salvia is ontbrandt. Hijs het nu allemaal naar binnen, en hou het zo lang mogelijk in je longen. 30+ seconden.
Ohja, in een redelijk donkere (misschien 1 kaars) en stille ruimte is de trip het meest intens. Voor muziek zou ik Ambient muziek aanraden. Een sitter is ook altijd handig, maar zorg dat hij/zij stil blijft totdat jij begint te praten. Anders kan het best afleidend zijn.

Veel succes en plezier toegewenst..

Retour