Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Red de paddo zoekt ervaren actievoerders!

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HeartCore
  • Date de début Date de début

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22/8/04
Hoi allemaal,

Vanuit de actiegroep 'Red de paddo', willen we graag een demonstratie organiseren. Gezien de overige activiteiten waar we mee bezig zijn, ontbreekt het ons zelf aan tijd/ruimte om dit (goed) te organiseren.

Vandaar deze oproep: Zijn er mensen die ervaring hebben met het organiseren van demonstraties en die ons willen helpen hiermee?

Ideaal willlen we as zaterdag maar dat lijkt al bijna te kort dag. Volgende week zaterdag is een optie, we moeten alleen wel uitkijken dat we niet te lang wachten en mensen het alweer vergeten zijn.

Graag reactie naar: [email protected]

L&V
Henk

Ik heb een paar demonstraties meegelopen, maar nog nooit in de organisatie gezeten. Ik heb daarentegen wel aardig wat bestuurs ervaring, dus ik zou graag meehelpen.

Deze zaterdag is te kort dag, die week daarop lijkt me een goed idee. Het gaat namelijk nog wel een tijdje duren voordat het voorstel in de Tweede Kamer komt, Klink moet nog een hoop werk verrichten.

Misschien kunnen we hier al een beetje brainstormen wat voor demonstratie het ongeveer zou moeten gaan worden? Dan kunnen we ook een duidelijker beeld vormen van hoeveel voorbereiding dit alles zal vergen.

Gelukkig hoef ik deze zaterdag geen vrij te nemen, dan kan dat denk ik volgende week wel, mocht de actie al op touw gezet zijn tegen die tijd.

Laten we ook even DHP inlichten van deze actie, denk dat we beter 1 front kunnen vormen, dan dat we met allemaal kleine groepjes proberen iets uit te halen...

Wat is DHP? :oops:

En fantastisch initiatief trouwens ,blij dat jullie weerwerk bieden tegen die irrationele en conservatieve ideeën daar ,triestig dat België niet over zo'n grote groep geëngangeerden beschikt!

Nee nog niet, had wel ens een account aangemaakt maar weet uberhaupt de username en password niet meer...

Misschien dat iemand met meer knowhow van het wat en hoe het er op kan zetten?

Als je nog ideeen hebt voor acties of mee wilt helpen? de Red de Paddo website heeft nu ook een eigen forum http://reddepaddo.nl/forum/

Is dit Spam? Ehhhh ja, maar in tijden van nood is toch alles geoorloofd?

Ik geloof niet dat iemand op het hele forum het erg zou vinden ;)

Ik doe mijn best om de DHP peeps ingelicht te houden. ik vertoef niet veel op dit forum hier, maar tot nu toe heb ik alle paddo-actie-posts gelezen.
Ik maak wel een mooi spandoek voor de demo! (btw, Den Haag is betere plek voor demo, als ik de gemiddelde DHP opinie peil. Den Haag komt harder/beter aan/over)
just my 10 cents
:wink:

Grasstripper a dit:
Ik doe mijn best om de DHP peeps ingelicht te houden. ik vertoef niet veel op dit forum hier, maar tot nu toe heb ik alle paddo-actie-posts gelezen.
Ik maak wel een mooi spandoek voor de demo! (btw, Den Haag is betere plek voor demo, als ik de gemiddelde DHP opinie peil. Den Haag komt harder/beter aan/over)
just my 10 cents
:wink:

Daar zat ik ook al aan te denken, Amsterdam lijkt echt zo'n staat op zich.

Is misschien wel waar maar we hebben het hier al geregeld met de gemeente.... we hebben hier net wat meer kennissen en kunnen denk ik hier makkelijker dingen geregeld krijgen....[/img]

Waar het op neer komt is: het gewoon doen!
Belangrijk is dat je je verenigd en dat de datum van de geplande acties in het nieuws komt.

I got a feeling the Psychedelic Circus is coming to town! :wink:

Grasstripper a dit:
(btw, Den Haag is betere ...-edit-.....)

Ja, lijkt mij duidelijk, we willen onze stem laten horen aan de overheid is het niet.

Jammer dat de demo in Amsterdam was. Den Haag had beter geweest. In Amsterdam hebben ze de meeste problemen met paddenstoelen. Alle paddo incidenten hebben zich in Amsterdam plaatsgevonden.

Retour