Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

rare voorvallen sinds mijn trip?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion thadivine
  • Date de début Date de début

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22/5/07
laatst heb ik voor het eerste keer op paddo's getript en het was geweldig, hoewel helaas niet een hele sterke dosis was het toch heel mooi. Kan niet wachten tot de volgende keer.
Het rare is alleen dat ik sinds die trip steeds hele rare dingen heb...Laatst was ik aan het pokeren en zag ik een seconden of twee voordat de kaart werd omgedraaid welke kaart het ging worden! (ik was overigens wel onder invloed van kanna en een beetje alcohol, 3 biertjes, maar zover mij bekend is hebben deze beide geen psychoactief effect...
Dat was het raarste maar gisteren toen ik ging liggen zag ik plotseling allemaal witte vliegjes ofzo, voor mijn beeld langs bewegen...
Ook had ik laatst dat het lampje van de wekker een enorm spoor achterliet, zeg maar ik beweeg de wekker en een halve seconde later zie ik het licht bewegen...toen had ik alleen wel skullcap thee op dus laten we dat daar maar aan toekennen..

Voor de mushroomtrip had ik al steeds hele rare en misplaatste deja-vu's (en heel vaak) en nu heb ik achteraf het gevoel alsof ik 5 seconden van te voren al weet wat iemand aan het zeggen is enzo. Heel raar. Dit brengt alleen wel een ongeduldigheid met zich mee en de nieging om mensen af te kappen :lol:

Misschien mensen die dit herkennen ofzo? Ik ben benieuwd of mijn volgende trip deze effecten nog meer zal versterken :) Ik vind ze iig zeker niet onprettig..

mvg

Deja Vu's, zijn zoals het woord zegt, een gebeurtenis die je al eerder gezien hebt.

De wetenschap achter een Deja Vu is dat je de gebeurtenis al wel ziet, alleen dat je bewustzijn het pas later beleeft. Zo lijkt het alsof je het al beleefd hebt.

Het zou kunnen dat je bewustzijn soms bij moet komen ofzo, en dat het wat trager is? Het zal wel niet lang aanhouden, misschien helpt een volgende trip wel ;) (bij mij wel, ik had telkens een deuntje dat speelde soms, en bij de volgende trip was het over, nooit meer gehad)

De witte vliegjes ken ik al van ver voor de paddo's. Bijvoorbeeld als je het warm hebt en je staat plotseling op, kunnen er van die dwaallichtjes om je heen ontstaan, ik denk door zuurstofgebrek in de hersenen.

En ik had ze inderdaad helemaal aan het begin van mijn paddotrip afgelopen dinsdag ook. Net kleine elfjes of vuurvliegjes. Het doet je wel verwonderd om je heen kijken.

Wat me ook opviel is dat vlak voor het innemen van de paddo's er ook al een bepaalde helderheid van geest ontstaat, net als het verdwijnen van kiespijn voor je naar de tandarts gaat.

ik vond dan ook vooral dat met die kaart heel bizar. Deze nacht heb ik gedroomd dat mijn moeder vandaag, 's ochtends vroeg of 's avonds laat kan ik me niet meer herinnerne thuis zou komen van vakantie, en wat hoorde ik net van me vader, dat dat idd zo was, ik had GEEN idee. EDIT: mijn moeder kwam iets voor 12en binnen :P
Net dacht ik eraan of ik weer eens met een meisje zou gaan praten dat ik 1,5 jaar ofzo niet meer gesproken had. 1 minuut later begint ze een gesprek met mij....

Als ik het min of meer zou willen verklaren lijkt het alsof de psylocibine die verwant is aan dmt mijn pijnappelklier weer heeft heractiveerd ofzo, of gestimuleerd. Of denk ik nu te ver :P

erg vind ik het iig zeker niet ^^ zou het liever verder ontwikkelen :D maar bizar is het zeker wel :P

EDIT: om het nog meer bizar te maken: Net was ik bezig via hyves een krabbel naar een meisje te sturen dat net als ik dit jaar was blijven zitten. Terwijl ik de krabbel aan het schrijven was (ik zal eerlijk zijn, dit schoot niet op omdat ik vrij druk aan het praten was met het meisje dat ik lang niet meer had gesproken) kreeg ik een krabbel van haar. Dit maakte deze bizarre dag toch wel compleet...sjiiit...

Wat me ook opviel is dat vlak voor het innemen van de paddo's er ook al een bepaalde helderheid van geest ontstaat, net als het verdwijnen van kiespijn voor je naar de tandarts gaat.
Dat heb ik vaak gehad. De trip lijkt altijd al voor inname te beginnen.

Gave uitleg van het deja-vu effect. Ik denk dat het inderdaad zo werkt.

Retour