Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Psychedelische Hyves website

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion mysticwarrior
  • Date de début Date de début

Zou jij gebruik maken van een hyves achtige website dat gerelateerd is aan psychedelica?

• Ja, zeker weten.

Votes: 0 0.0%
  • Zal het eerst moeten zien.

• Nee, dat interesseert me niet.

• Nombre total d'électeurs
    0

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17/8/07
Ik werk momenteel aan een idee, dat ik al voor een gedeelte uitgewerkt heb(das niet helemaal waar :P Het is eigenlijk een geript script die de basis kan vormen). Het word namelijk een soort hyves achtige website, maar dan voorledig gerelateerd aan psychedelica. Zo zal iedereen die zich dan registreert z`n eigenwebsite hebben met blogs, foto album etc. En ook zul je vrienden kunnen toevoegen en ik zat er zelfs aan te denken om er interessante psychologische testen bij in te bouwen. Zo heb ik bijvoorbeeld een psychedelische gevoeligheidstest, die ik er zeker bij in wil monteren. Zo zouden de profielen ook nog amateurachtige onderzoeks gegevens kunnen bevatten.

Maar nu ben ik erg benieuwd naar de animo voor een dergelijke rip-off van hyves en myspace :) Ben je een ervaren webdesigner of php programmeur en lijkt het je wat om mee te helpen een dergelijke website als hier boven beschreven staat, op het internet te lanceren. Dan hoor ik het graag van je :) Ook als je aanvullende ideeen hebt, laat alsjeblieft wat van je horen....

Een hyves achtige website zou psychonauten misschien nog wel iets dichter bij elkaar kunnen gaan brengen, dan forums en vele andere websites op dit moment doen.

Groetjes,
Mysticwarrior.

Ik ben helemaal niet van de social networking sites. Heb er verschillende 'uitgeprobeerd' maar zie er de meerwaarde niet van in. 'k Heb e-mail, een weblog en een community als deze om kennis uit te wisselen. Dat voldoet prima :)

Mogelijk geïnteresseerd, ik vind hyves een aardige manier om af en toe wat korte berichtjes uit te wisselen met mensen die ik verder niet zoveel spreek. Zo'n site staat of valt echter met hoeveel mensen erin geïnteresseerd zijn. Ik denk dat je minstens een paar duizend mensen moet hebben wil het een beetje interessant worden.

lol*fan a dit:
Ik ben helemaal niet van de social networking sites. Heb er verschillende 'uitgeprobeerd' maar zie er de meerwaarde niet van in. 'k Heb e-mail, een weblog en een community als deze om kennis uit te wisselen. Dat voldoet prima :)

Hier sluit ik mij bij aan :)

klink erg goed en het zal erg leuk zijn voor degene die houden van 'dat soort' sites.
Ik geef echter helemaal niks om enige vorm van community, een goed forum bied dat namelijk al. Al ben ik misschien een vreemde eend in de bijt.. ik heb nl een principiele hekel aan MSN, hyves en alles wat er mee te maken heeft (komt door m'n werk).

Als je kijkt naar het slag volk wat op Hyves etc rond hangt en wat hiero de ronde doet, denk ik dat er toch een verschil in zit. Dit is natuurlijk een wilde gok, omdat ik niemand persoonlijk ken... meer een onderbuik gevoel

Het zou eigenlijk de bedoeling van mij zijn, om er een spiritueel tintje aan te geven. Het zou een plek moeten worden waar mensen sprituele/bewustzijnveranderende informatie, trip verslagen, creative kunst, muziek etc kunnen delen met anderen. Ook had ik
het idee om er psychologische tests enzo bij in maken, en de resultaten daarvan in een onderzoekspagina verwerken. Dat leek mij wel interresant voor psychonauten.

En daarnaast zou de sociale functie ook nog wel is een interresante uitwerking kunnen hebben, teminste dat leek mij :)

Ik heb het echter allemaal een beetje erg verkeerd uitgelegt.

Groetjes,
Mysticwarrior.

Retour