mysticwarrior
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 17/8/07
Ik werk momenteel aan een idee, dat ik al voor een gedeelte uitgewerkt heb(das niet helemaal waar Het is eigenlijk een geript script die de basis kan vormen). Het word namelijk een soort hyves achtige website, maar dan voorledig gerelateerd aan psychedelica. Zo zal iedereen die zich dan registreert z`n eigenwebsite hebben met blogs, foto album etc. En ook zul je vrienden kunnen toevoegen en ik zat er zelfs aan te denken om er interessante psychologische testen bij in te bouwen. Zo heb ik bijvoorbeeld een psychedelische gevoeligheidstest, die ik er zeker bij in wil monteren. Zo zouden de profielen ook nog amateurachtige onderzoeks gegevens kunnen bevatten.
Maar nu ben ik erg benieuwd naar de animo voor een dergelijke rip-off van hyves en myspace Ben je een ervaren webdesigner of php programmeur en lijkt het je wat om mee te helpen een dergelijke website als hier boven beschreven staat, op het internet te lanceren. Dan hoor ik het graag van je Ook als je aanvullende ideeen hebt, laat alsjeblieft wat van je horen....
Een hyves achtige website zou psychonauten misschien nog wel iets dichter bij elkaar kunnen gaan brengen, dan forums en vele andere websites op dit moment doen.
Groetjes,
Mysticwarrior.
Maar nu ben ik erg benieuwd naar de animo voor een dergelijke rip-off van hyves en myspace Ben je een ervaren webdesigner of php programmeur en lijkt het je wat om mee te helpen een dergelijke website als hier boven beschreven staat, op het internet te lanceren. Dan hoor ik het graag van je Ook als je aanvullende ideeen hebt, laat alsjeblieft wat van je horen....
Een hyves achtige website zou psychonauten misschien nog wel iets dichter bij elkaar kunnen gaan brengen, dan forums en vele andere websites op dit moment doen.
Groetjes,
Mysticwarrior.