Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

psilosine en vitamine C

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion herbalizer
  • Date de début Date de début

herbalizer

Neurotransmetteur
Inscrit
7/10/03
Op verschillende sites heb ik gelezen dat vitamines C de werking van paddo's verminderen maar hier lees dat dit juist de werking of de opname bevordert. Some explanation please....

Mijn ervaringen zijn ook dat het geen extreme werking heeft. Ook suiker (wat men wel eens hoort) wijzigde mijn trips niet /forum/images/graemlins/smile.gif

wel is het zo dat vit C de werkzame stoffen minder vlug laat afbreken, dus ideaal als bewaarmiddel als je met een shitload aan paddo's zit waar je niet 1-2-3 weg mee kunt.

Absoluut! in de vriezer in de ascorbinezuur (vitamine C) gaan ze een flinke tijd mee... en nog goed voor de weerstand ook /forum/images/graemlins/wink.gif

thanx
hoe gaan jullie tewerk als je ze voor lange tijd wil bewaren? Koken jullie de truffels en nadien zeven of wa? Als wij een sessie houden zetten we'r thee van maar eten we nadien de brokjes ook op omdat daar toch nog werkzame stoffen inzitten...

yep, thee werkt goed om het te bewaren (niet koken!). je kunt er ijslollys van maken, leuk voor in de zomer. als je er veel C in gooit, wordt de smaak overigens ook wat beter. als je er echter wat tijd en moeite wenst in te steken, doe je precies hetzelfde als wat je zou doen om dmt te extraheren.
hier kun je vinden hoe : kitchen chemistry
ik heb het 1x gedaan, en alhoewel het resultaat denderend goed was, is het eigenlijk maar pas interessant indien er echt grote hoeveelheden gehanteerd worden.

Retour