Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Probleem met Morning Glory zaadjes

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ZOF
  • Date de début Date de début

ZOF

Glandeuse Pinéale
Inscrit
22/6/07
Hallo Psychonaut'ers,

Ik ben ZOF, een nieuweling/beginner, ik ben zelf erg geinteresseerd en nieuwschierig naar de ervaring van een trip. Ik heb veel gelezen en veel gegoogled enzo, tot ik terecht kwam bij de LSA-zaadjes. Nou bleken ze deze te verkopen, onbespoten, in onze tuin-speciaal-zaak. Ik kocht een stuk of wat zakjes en besloot de volgende methode te gebruiken:

Leg de zaadjes voor 3-4 dagen in het water (ververs het water regelmatig). Eet de zaadjes na het verwijderen van de witte, zachte substantie die er omheen is gaan zitten. Dit is de beste manier om de negatieve effecten te omzeilen, al wordt het effect van de morning glory zaadjes wel wat minder.

Dus ik die zaadjes in een bak met water, iets meer dan een 'common' trip genomen omdat het effect iets minder sterk wordt bij deze methode. Nu liggen de zaadjes er ongeveer 27 uur in ofzo, en toen ik vanochtend voor de zoveelste keer het water ververste, zag ik dat bijna alle zaadjes uit elkaar knappen en ontkiemen :o
Ik heb er niks over kunnen vinden, maar volgens mij is dit niet de bedoeling hoor?

uhh007vy3.jpg

uhh012oi8.jpg

Wie heeft dit vaker meegemaakt? Zal ik ze maar gewoon weggooien en wachten op mijn Azarius-bestelling? (Een paar porties Mexicaanse Paddo's waarvan ik 2 van 3 porties wil drogen om te conserveren)

Groet,
ZOF

Ten eerste welkom op het forum.

Ik weet niet of het wel zo'n goeie methode is om te gebruiken, de zaadjes 27 uur in het water laten weken.

Maar wat voor zaadjes zijn het eigenlijk?
ze lijken wel wat aan de grote kant voor moring glory zaadjes.

ik zou ze een paar dagen laten drogen en daarna verpulveren tot poeder of kleine stukjes,