Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Poppers

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion forest
  • Date de début Date de début

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30/12/05
weet iemand waar ik poppers zou kunnen vinden?

In smartshops is het erg moeilijk te vinden omdat het al een tijdje illegaal is om voor hun te verkopen. Wat ik je wel kan vertellen is dat in het centrum van Amsterdam altijd nog wel vage (smartshop achtige) zaakjes zitten die op toverachtige wijze nog vanalles achter de toonbank vandaan vissen, waarvan de meeste mensden dat het al lang was uitgestorven.

Verder is het volgens mij gewoon een research chemical : amynilnitriet , wat je gewoon aan bedrijven wordt verkocht, maar of je daar wat aan hebt ?

Je zou kunnen kijken in een sexshop. Een kennis van me had het daarvandaan.

aaah zeer bedankt, ik heb al geplant om morgen met een makker naar amsterdam te gaan om het te searchen. we gaan wel wat zaakjes af, idd ook sexshops (voor de poppers). thnx!!!!

Ik heb zelf mijn poppers pasgeleden in een sexshop gekocht

je moet vragen voor poppers, als hij zegt, die hebben we niet, gewoon vragen: " ook niet onder de toonbank" .

dan krijg je ze altijd wel!

groet

jah we hebben ze, ging gemakkelijk, eerst een smartshop die t niet had, maar zei ook sexshop, toen liepen we langs een half smart half erotische shop, daar deden ze er niet moeilijk over. 15 euro voor een potje liquid.

ik wou vragen, hoelang doe je met een potje, zeg maar hoeveel hits (jah thangt af van hoelang je je neus erboven hangt) maar ongeveer, en verdampt t ongeveer net zo snel als alcohol of sneller?

o en er zit een balletje in, moet je schudden?

Wat dat balletje erin doet kan ik je niet vertellen, maar ik weet van vroeger dat je echt lang met zo'n flesje deed. Behalve als je het natuurlijk met je stomme kop open had laten staat omdat je op dat moment nogal vaag van de wereld af was zeg maar.

Kan me de tijden nog wel herinneren dat echte dwazen met 2 watten in de neus rond liepen , helemaal de weg kwijt dus. Leuk in combinatie met alchol , maar kijk uit voor de hoofdpijn , beetje het zelfde als lachgas , paar keer is leuk, daarna wordt het minder.

aah leuke tijden, zal k toch maar niet doen, bedankt

met zo'n potje doe je echt maanden, leuk na alcohol en helemaal een aanrader met mdma!

bedankt, kzal t zeker met mdma proberen.
vanavond bij wat vrienden alleen de poppers, zonder mdma.

poppers blijft toch als je het mij vraagt het beste om bij trips te doen enzo... om het gewoon alleen te nemen vind ik het vrij saai en zelfs een beetje vervelend hoop dat je je vermaakt forest!

bedankt. ik heb het de afgelopen weekenden gedaan. en komend weekend gaat SWIM het bij een feest (RAUW in de tivoli in utrecht als iemand wil komen) mdma en poppers. hoop idd dat het chill is. ik vind de poppers best wel vermakelijk, alleen heb je snel de behoefte het vaak op een avond te doen en dan voel je dat je hoofd het niet trekt bij te veel.

de eerste x dat je het doet heb je aan 1 snuif genoeg, later aan drie grote

poppers met mdma gaat echt lekker samen.

Je krijgt er een hele lekkere verliefde rush van, net als de eerste keer toen je mdma deed :) veel plezier!

ooh ik heb zeer veel zin in zaterdag nacht. Weten misschien jullie waarmee poppers nog meer fijn te mixen is?
(waarschijnlijk gewoon proberen alles en dan kom ik er zelf wel uit)

maar als jullie tips hebben, graag.

ik heb btw de Rush. hebben jullie verschilende geprobeerd en is er verschil?
kan je er eentje aanraden, een merk?
maar als het goed is word Rush het meest verkocht.

Ik weet niet precies welke ik heb (labeltje is eraf gegaan)
Maar poppers is bij 2cb ook wel ff lachen, maar het kan wel erg intens worden :)

verder heb ik poppers nooit echt ergens anders bij gecombineerd. misschiens een bij paddo's proberen. iemand ervaring?

bij poppers heb ik een beetje zelfde gevoel als bij lachgas, wat ik me ervan kan herrineren (x-aantal jaartjes terug voor laatst poppers gedaan)... en lachgas vind ik uitstekend te combineren met zogoed als alle psychedelische middelen, ook paddo's.. maarja misschien is dat wel appels met peren vergelijken :P

eerst veel drinken dan poppers doen en vlak daarna aan het lachgas gaan.

Retour