Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Peyote van 3 en een half jaar

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion hasjman
  • Date de début Date de début

hasjman

Matrice Périnatale
Inscrit
16/12/05
Ik ben vandaag naar een smartshop gegaan om een paar cactussen te kopen, jammer genoeg toen ik er aan kwam waren er alleen nog maar 2 peyoten over. :?
Ik wou eigenlijk een san pedro en een peyote zodat ik deze kon enten. maar nu vroeg ik mij af, als ik die ga enten en ik snijd dus die peyote zijn bovekant eraf, groeien er dan nog nieuwe peyoten op de onderkant (de wortel dus eigenlijk) :?:

Heb het zelf nooit gedaan , maar wel wat over gelezen. Moet online denk ook wel wat over te vinden zijn. Dacht dat het belangrijk was dat je de cactus op een bepaalde manier af te snijden , en dan evente wachten met het enten van de cactus.

Geloof dat het zelfs met superlijm gedaan wordt.

Bijna vergeten , als je zoek op Trout , dan vind je vast waar je naar zoekt, deze kerel heeft echt veel onderzoek gedaan naar San Pedro en Peyotye.

ik denk niet dat er op de wortel van een peyote weer een nieuwe groeit. De peyote is best een kwetsbaar plantje en ik denk dat de wortel zo'n marteling niet overleeft.

Misschien kan je hier meer info vinden

http://www.meneercactus.nl

jah, ik ga nu deze cactus laten door groeien en en dan een van dees nog een paar bij kopen zodat ik het eens kan uitproberen... dan zal ik ook meteen een antwoord weten te posten... :wink:

Retour