Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

peyote overijssel

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion catminator
  • Date de début Date de début
C

catminator

Guest
ik ben op zoek naar een adres waar ik peyote kan krijgen,ik woon zelf in hengelo - overijssel. bij voorbaat dank.

He Woodie, what the name of the movie that you use your profile pictuce from??? I remember the story but I cannot remember the name......

Fightclub, with Edward Norton & Brad Pitt

mijn peyote was gisteren aan het lekken?
ik zag dat er een aantal druppeltjes vocht uit druppelden, iemand enig idee wat hiervan de oorzaak is?
en wanneer kan ik m t beste water geven? ik heb m nu 3 maanden ofzo, de aarde is kurk, kurk droog, en hij begin zn houvast een beetje te verliezen. Is het nu misschien een goed idee om m te bewateren, of toch met de aanvang van de lente?

klinkt niet zo best. waar kwamen die druppeltjes vandaan? Aan de bovenkant?

Ik denk dat je misschien een beetje water kunt geven maar dan moet je verder wel zorgen dat ie genoeg licht krijgt en op een niet te koud plaatsje staat. Water geven in de winter is vooral slecht als de plant er niets mee kan doen doordat ie in een soort winterslaap is door gebrek aan licht en warmte.

Misschien kan je een fotootje posten?

where can i buy peyotes ready to eat???
i heard that when you buy peyote from azarius you have to wait 10 years or so...

where can i buy peyotes ready to eat???
i heard that when you buy peyote from azarius you have to wait 10 years or so...

Retour