Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Peyote-cactus

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Gie-ke
  • Date de début Date de début

Gie-ke

Matrice Périnatale
Inscrit
2/7/06
:oops: Hello,

We willen wel eens eens de peyote-cactus uitproberen, maar hebben gehoord dat je hiervoor een cactus van minstens 50 jaar of ouder moet gebruiken en hoe "slechter" deze is behandeld hoe meer mescaline deze zou bevatten.

Mijn vriend heeft wel eens een peyote gekocht van 25 jr.oud in een smartshop in Roosendaal, hij heeft hier 2 stukjes uitgesneden ( ter grote van een knoflookteentje) en opgegeten echter heeft niet veel meer gemerkt als een lichte roes, niet meer als een paar trekjes van een jointje!! Kan het zijn dat dit een cactus is die hier gekweekt is en daardoor weing/geen mescaline bevat?

Wie heeft ervaring hiermee en kan ons tippen waar we een wel een goede
peyote kunnen krijgen :?: :?:

Voor zover ik weet ligt de duur vd groei ergens tussen 9-15 jr. Dat is totdat het de moeite waard is om er een x goed op te kunnen trippen. Hoe slechter onderhouden hoe beter de werkende stof?? Dit is onzin! De cactus heeft simpele, doch belangrijke onderhoudingsregels en alleen als de cactus volgens de juiste manier is gekweekt zal de concentratie mescaline optimaal zijn. Echter, de sterkte van de werkzame mescaline is bij iedere (!) cactus anders. De 1 dus wat meer dan de andere dat is gewoon een kwestie van afwachten.
Een stukje ter grootte van een knoflookteentje is niet veel. Je hebt toch wel een flinke plak van ten minste een bord lang nodig voor een goede trip. Nu is de dosering van de Peyote wel wat kleiner dan bij de welbekende San-Pedro-cactus.
Over de precieze doseringen en groeivoorschriften weet ik niet veel. Maar wellicht dat er psychonauten zijn die je daar alles over kunnen vertellen! :D
Peace!

:oops: Nou, dan moeten we het nog maar es proberen,
alleen kijken waar ik dan een fatsoenlijke "portie" vandaaan
kan halen.
Ach, anders heb ik nog wat besjes van de Bellla-Donna in m'n vriezer liggen
eens kijken wat dat teweeg brengt! :drinkers:

Mescaline is lastig te halen uit de cactussen. Er zit gemiddeld maar een piepklein percentage mescaline in 1 cactus. Ik heb eens een keer anderhalve san pedro van 3 jaar oud gegeten, maar de space was nog steeds niet erg intens. Het is daarom ook zo dat je gewoon zo veel cacti kunt eten als je wilt zowat (want het is egt ranzig :S), en dan zit je qua dosering meestal wel goed 8)

Peyote bevat wel meer mescaline en geeft een iets hardere trip dan san pedro, maar veroorzaakt wel meer misselijkheid en hoofdpijn in het begin. Maar ik moet zeggen dat de hoeveelheid mescaline per cactus erg verschilt, dus een 25 jaar oude peyote knol bevat vast wat meer.

Als dan nog vind ik zelf, hoe meer hoe beter ;)...

Haha, de Bella-Donna lijkt me geen tripmiddel dat echt recreatief is. Het is vergelijkbaar met de Datura.

Retour