sushiii
Glandeuse Pinéale
- Inscrit
- 24/4/09
- Messages
- 130
Salut !
J'ai passé une commande vendredi dernier, et comme seule confirmation " awaiting verification "
Je m'inquiétais donc de savoir si on n'essayais pas d'abuser de mon portefeuille.
Voici une copie du mail reçu:
Si quelqu'un peu m'aider, je ne suis pas super a l'aise avec l'anglais et pas non plus avec les traductions plutôt mauvaises des différents sites.
J'ai passé une commande vendredi dernier, et comme seule confirmation " awaiting verification "
Je m'inquiétais donc de savoir si on n'essayais pas d'abuser de mon portefeuille.
Voici une copie du mail reçu:
Si quelqu'un peu m'aider, je ne suis pas super a l'aise avec l'anglais et pas non plus avec les traductions plutôt mauvaises des différents sites.
Dear Customer,
Many thanks for your order.
As part of our regular anti-fraud measures and account screening all International orders have to be highlighted for general review before we can process any transactions.
Please understand that this is a necessary procedure for us as part of our commercial license agreement with our payment terminal provider.
In order for us to process your latest order and any future orders that you place with us we will need to see some form of identification from you as the card and account holder. Please can you forward on via email one of the following.
These types of ID include:
· National ID card or Driving licence
· Verification of the address you have on your account
· Scanned image of the card that you intend to use for your purchase.
Once we have verified this information with our accounts department we will be able to process your current order and any future orders you wish to make with us.
We do not keep any of these personal documents on file and once they have been verified they will be deleted immediately in accordance with the data protection act.
We look forward to your response and for our continued business relationship.
Regards,