Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

petroleum (a)ether

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion brossello
  • Date de début Date de début

brossello

Matrice Périnatale
Inscrit
17/1/03
hallo, weet er iemand in wat voor winkel je petroleum ether kan kopen? (ik heb al geprobeerd bij de apotheker, tevergeefs...)

B'dankt

spijtig genoeg zal ik je ook niet verder kunnen helpen, ik ben zelf al jaren op zoek naar een goede petrolether . je kunt proberen er zelf te maken met kampeerkitbrandstof als je wat handig bent met chemie. wat foto's : Extraction Image Vault
ikzelf heb een goed alternatief gevonden: alcohol 97% (hangt er natuurlijk van af voor wat het dient)

de apotheek kan het wel voor je bestellen.

probeer ook een aantal andere apotheken, de ene heeft soms wat de ander niet heeft!

Heb het ook bij de apotheek gekocht tijdje geleden.
Ze kunnen het voor je bestellen.

Vluchtig spul trouwens, pas ermee op /forum/images/graemlins/smile.gif, ramen ophouden
etc

in Fear And Loathing Las Vegas gebruikten ze het toch gewoon als een drug en niet als extractiemiddel?

In Fear and Loathing gebruikten ze volgens mij ether (diehtylether) dit is nog vluchtiger dan Petroleum ether , dit is een mengsel , ook vrij vluchtig maar niet zo effectief als "gewone" diethylether.

Gewoon bij de etos bestellen, duurt meeestal een week het is van het merk tendos

yep gewoon bij apotheek of etos.. Van de week nog "toevallig" een 600 ml flesje gekocht voor een extract was 7,20 bij apotheek

Toonster a dit:
in Fear And Loathing Las Vegas gebruikten ze het toch gewoon als een drug en niet als extractiemiddel?

Hehe, ja ik ook... Djeeeeez dat spul is echt gevaarlijk, eerst denk je nog even dat je er wel snel uit komt, maar voor je het weet snuif je meer en zit je geimmobiliseerd in een parkje in de volle zon en val je van het bankje of omdat je te hard zit te spacen.
Heb het ook die dag nog thuis in het donker gedaan, dat was erg intens. Maar alles draaid, ik begon ook in gedachten (maar wel heel duidelijk) de melodie van bazooko circus te horen :P

Dat was dus 1 keer, maar noooit nooit meer. Vond het grappig om een keer gedaan te hebben, maar hell no, tis een ander soort dronken en dronken zijn is toch niet echt mijn ding.

hehe vet! 8)
je was daarna zeker goed verrot ofniet? Lijkt me niet echt plezierig vor je lichaam :P

Ja een soort van wel, was gewoon de hele dag lam (en avond)
Maar kheb echt ernstig lang in coma gelegen erna en de volgende dag was ik wel weer fit (toen ik om 5 uur smiddags ineens wakker werd)

Et was wel heftig om een keer mee te hebben gemaakt.
DXM bijvoorbeeld wil ik ook nog wel een keer doen, maar dat lijkt me voor mij ook een once in a lifetime iets...

Hier kon ik het trouwens ook gewoon bij de drogist halen... (en dan heb ik het wel over een echte drogist, geen kruidvat ofzo....

ja maar space, de drogist biedt je meer dan je denkt. je DXM bijvoorbeeld haal je ook gewoon bij de betere drogisten.

een vriend van me gaan binnekort zelf ether maken
hij zegt dat het niet zo heel erg moeilij kis
en hij werkt in een lab en daar kan hij alle materials aankomen
ze hebben daar ook wel gewoon pure ether staan maar dat wordt erg goed bewaakt hehe :)
Al weet ik niet welke soort het is die hij gaat maken
maar het is ook niet om te gebruiken maar om te extracten

j-lazy a dit:
ja maar space, de drogist biedt je meer dan je denkt. je DXM bijvoorbeeld haal je ook gewoon bij de betere drogisten.

Ja dat weet ik :D
Maar ben daar gewoon nog niet aan toe gekomen.
En ik hoop dat ik binnenkort op de puurdere vorm stuit, ipv alle extra stoffen die er in hoestdrank en hoestcapsules zitten...

Robo trippin' :thumbsup:

Laatst zelfs bij de albert heijn in de bonus :D

mja kheb die shit nog gevult lol

Retour