Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

peruvian pest

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion scamie
  • Date de début Date de début

scamie

Alpiniste Kundalini
Inscrit
23/5/06
Ik heb beestjes...............
Ik heb ergens eens gelezen over een recept om de beestjes te kille. In dit recept werd o.a. tabak/ zeep/ spiritus
verwerkt? Iemand bekend???

Hmm, wat voor planten (Tricocereus peruvianus ?), en wat voor soort beestjes ? De oplossing die jij hebt is tegen wolluis, dit komt alleen voor San Pedro's en niet op Peyotes. Je kan ze dan het best fysiek verwijderen met een watten staafje en de plant spuiten met een oplossing van parafine olie in water. Dit zorgt er voor dat de wolluis niet zo gemakkelijk meer kunnen aanhechten aan de plant.

Maar zoals ik al zei, we hebben meer info nodig, misschien kun je een foto
posten ?

Tis een trichcereus peruvian... enne dat foto posten, krijg dat niet voor elkaar
, maar het is een plek.. licht bruin. en het breidt zich uit. Het is niet zacht, er komt een wat hardere laag op

Je kan je eigen foto uploaden, gewoon aanklikken en foto uploaden en klaar. Of ligt het probleem bij het foto maken.

Als je een bruine plek bedoelt dat kan ook rot zijn, al is dit meestal zacht. Die harde laag geeft meer aan dat het een beschadiging is geweest en dat de plant zich aan het herstellen is.

Retour