Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Papaver pod's

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HappyMind
  • Date de début Date de début

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16/5/07
Zijn gedroogde Papaver Somniferum pod's gewoon vrij te bestellen?
En als je gedroogde knoppen hebt, kan je dat dan nog roken?

Wat is dan ongveer de dosering en is het te roken in een joint (met iwet en evt. tabak)

Gewoon die bollen roken zou ik niet doen, want nog dat is voor zeker 90% overbodige plantmateriaal, en dat is niet al te goed voor je longen. Je kunt een warm-water extractie proberen, maar het beste is nog om met ether, lighter fluid of dergelijken een iets schonere extractie uit te voeren. Vraag me niet hoe precies, maar op 't internet is er vast wel een goeie simpele methode te vinden.

Die bollen kun je wel gewoon grinden en er dan een theetje van maken, normale dosis is dan tussen de 3 en 5 bollen. Maar pas wel op, want ik heb gelezen dat een klein beetje te veel al kan leiden tot kotsen en dergelijke nare lichamelijke reacties:P. Voorzichtig doseren dus, want je weet nooit hoeveel opioden er nou precies in zitten.

En ja, ze zijn te bestellen bij depaalde bloemisten, of via ebay ofzo.

Succes!

Zijn gedroogde papaverbollen ook te gebruiken om dit mee te doen?
http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51

Stel je hebt ongeveer 30 papaverbollen ter grootte van een golfbal.

Hoeveel gekookte opium hou je dan over?
En hoeveel van die gekookte opium moet je roken / drinken om er wat van te voelen?

$T0N3R_420 a dit:
wel oppassen dat er geen lak op is gespoten ofzo.

Ik heb wel eens papaverbollen gezien die heel licht een glinsterend laagje bevatten, is dit dan lak of hoort dit zo?

Bedoel je dat witige laagje? wat je zo kan weg vegen op de kop van een verse papaver? daar is volgens mij nix ergs aan, dat zie je wel vaker.

Ik zou alleen ff kijken waar je ze vandaan hebt als je ze hebt geplukt op een weiland vol voor de kweek, dan heb je een grote kans dat ze bespoten zijn. maar anders is de kans klein lijkt mij.

Nee transparant. Alsof er een flinterdun laagje overheen zit.

VerusDeus a dit:
Gewoon die bollen roken zou ik niet doen, want nog dat is voor zeker 90% overbodige plantmateriaal, en dat is niet al te goed voor je longen.

Het kan wel :wink: Maar lijkt me idd niet zo goed voor je.

Diezelfde persoon die er thee van heeft gezet, ben ik daarstraks toevallig weer tegen gekomen en hij had een kleine gedroogde bol met een grinder verpulverd en dat (zonder zaadjes) vermengt met een klein beetje shag en er een joint van gerookt. De smaak zou erg muf zijn met af en toe een aparte zoetzure smaak erdoorheen.

Hei zei dat 't zwevende gevoel na die joint heel goed te voelen was.
Daarna heeft hij ook nog een kleine joint gerookt met een klein beetje hash.

Hij heeft nu pupillen als speldenknopjes en het zwevende effect is nu veel meer aanwezig bij die persoon (zegt ie).

Ben benieuwd of ik hem ook nog een keer tegenkom als hij de opium gezuiverd heeft, maar ik vermoed dat het nog wel even duurt voordat ik hem weer tegenkom. Want hij zei dat hij niet verslaafd wilde worden :wink:

Retour