Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Paddos

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion MrBakbier
  • Date de début Date de début
M

MrBakbier

Guest
zijn hier belgen die die paddos van hier bestellen? zijn die legaal in belgie? komen ze goed toe etc.. /forum/images/graemlins/confused.gif

azarius is the best volgens mij, al mijn bestellingen zijn binnen de 5 dagen toegekomen en de prijs is veruit de beste, alleen de verzendingings kosten lopen hoog op (tot 20 euro) maar je pakje is wel verzekerd. Maar euhm paddo's kun je hier niet kopen hoor, enkel de truffels en daar heb ik geen klagen over. Truffels zijn wel minder sterk dan paddo's (naar mijn mening toch) maar dat heeft azarius niet in de hand hé. Heb via paddostart.be een site gevonden waar je paddo's kunt bestellen maar je mag rekenen op 25euro per porties (wat ik vrij duur vind) maar de verzendings kosten bedragen daar maar 4euro en volgens mij hebben ze me 2maal dezelfde soort gegeven (ben niet zeker heb ze nog niet geprobeert maar ze lijken toch verdacht veel op elkaar. Zoiets heb ik nooit meegemaakt met azarius, alle betaalde produkten zaten steeds in't pakket met de juiste hoeveelheid. Als de produkten niet legaal zijn in je land sturen ze je niet op denk ik

als je ooit nog es naar zwarte markt gaat ofso in beverwijk (daar woon ik) ken ik die shit wel ff kopen voor je /forum/images/graemlins/grin.gif ja gedroogde ken je half jaar bewaren :P en lekker goedkoop regelrecht uit beste smartshop

gedroogde kun je veeeel langer bewaren, mits ze écht kurkdroog zijn en dan luchtdicht verpakt, bijvoorbeeld in een wekpot.

tja strax groeie er nog paddestoelen over je paddestoelen dat moet je natuurlijk niet hebbe /forum/images/graemlins/smirk.gif

Retour