Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Paddo's

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Chris
  • Date de début Date de début
C

Chris

Guest
Highs, zeg ik heb een vraagje (mijn eerste bericht!) komt misschien een beetje onervaren over, maar moet toch ergens beginnen. komptie: mijn enige ervaring op psychogebied is hasj, wiet, ephedra, e-caps, en absinthe. De 2e keer dat ik blowde, had ik net iets te veel op. Ik dacht: wiet, HA! DAS NIKS! dus ik lurken aan die waterpijp, spacecake vreten tot mijn buikje vol zat en joints roken totdat ik een joint aan 't draaien was en tot de conclusie kwam: dit duurt nu wel erg lang heh... In het begin ging het wel goed, maar op een gegeven moment klonk de muziek verschrikkelijk lelijk in die discotheek waar ik op dat moment zat. Ik staarde naar een muur, en die werd oppeens hardstikke roze, ik keek om me heen en alles was gewoon roze geleurd. Goed toch? zou je zeggen, maar nee. Ik voelde me op dat moment niet zo goed, dus ik ging maar naar huis, slaapjes doen. tja, wishfull thinking, kon ik dat maar op dat moment. want toen ik in bed lag, zag ik me hele wereld in me kop als een cartoonage, zeg ik dat goed? alles in je kop is gewoon een cartoonfilm. Ik zag duivels, demonen, me leraar biologie die zei dat me hart wel wat kon hebben om vervolgens in een vuurdemoon te veranderen (leek op de demoon die op de kaft staat van het ''tibetaanse dodenboek'') , op het laatst ging ik ook hallicuneren. Daar word je gewoon simpel van... Het kwam allemaal ook niet echt prettig over toen ik me realiseerde dat me moeder en eigenlijk me hele omgeving ''psychisch gestoord is'', dat zij gevangenen van zichzelf zijn, inclusief ik. ECHT ALLE WAS GEWOON TEGEN ME! het was alsof de duivel me uitlachte. /forum/images/graemlins/demon.gif /forum/images/graemlins/jester.gif Nu, 3 jaar later, wil ik paddo's eten, maar daar ben ik nu schijtsbenauwd voor, omdat ik van internet vernomen heb dat je eerst alles roze of groen ziet... Kan iemand mij vertellen wat nu precies het verschil is tussen een paddo ervaring en uhm... 15 gram wiet? /forum/images/graemlins/confused.gif

heh, 15 gram wiet, da's behoorlijk... het verschil met paddo's? dat is hetzelfde verschil tussen appels en citroenen. /forum/images/graemlins/wink.gif
iedereen die psychedelica doet komt vroeg of laat zijn demonen tegen, maar je huidige gemoedstoestand (angst) lijkt me geen goed gegeven om nu met paddo's te experimenteren. probeer eerst een duidelijk beeld te krijgen van de paddotrip door tripreports te lezen van anderen, en zo die angst wat te temperen, en begin met zeer kleine dosering in het bijzijn van een nuchter persoon.
de beste trips zijn diegene waar je helemaal niets verwacht... succes!

paddos daar moet je zelf achter zien te komen ik geef je 1 tip wees slim en doe het de eerste keer in je eentje met 0.1 gram ong het effect zal ong gelijk staan aan het effect van de versterking van gevoelens van stoned zijn maar het gevoel is TOTAAL ANDERS!!! je zult absoluut niet gaan hallicuneren met zon klein beetje gewoon soches als je net wakker bent neme (en ook al werkt het na een uur nog niet gewoon niet meer neme) en als je depressief bent ofso is het niet erg als je zo weinig paddos eet

de 2e keer ga je met minstens iemand erbij en dan neem je een halve portie MAXIMAAL!!! en zorg altijd dat je lichaamelijk en geestelijk goed in je schoenen staat en dat je 100 trip reports hebt gelezen /forum/images/graemlins/wink.gif

en altijd inneme op nuchtere maag (maar niet gelijk als je uit je nest komt, eet max 2 broodjes en neem de paddos een paar uur later) en eet geen zoete dingen vlak voor of tijdens de trip anders word het effect alleen maar minder

Paddos, en elke serieuse psychedelic rustig ombouwen
jezelf bij kleine dosis eerst verkennen, beetje
thuis worden in het wereldje en echt jezelf niet
overschatten want dan kan het nogal eens tegenvallen.

Echter heb ik nooit gemerkt dat zoetigheid de trip
minder sterk maakt, toch soms wel lekker zitten snoepen
en smaken zitten verkennen
ik merk dan geen veranderingen in sterkte van trip.

Denk dat het beetje een myth is /forum/images/graemlins/smile.gif

is geen mythe maar als je echt cola gaat drinken enso word het wel effect wel degelijk minder verder weet ik niet

nee hoor. eerst kocht ik ook altijd sinas-light (smaakt goed tijdens het trippen, onder andere naar appel of bosbes /forum/images/graemlins/wink.gif). maar gewone sinas verminderde het effect ook niet...

Zo iets noemen ze het placebo effect.

Ik drink altijd cola, vreet altijd zoet
zowel nuchter als niet nuchter en zowel bij
lsd als paddestoelen neem ik geen vermindering
van effecten waar.

misschien es proberen juist geen zoetigheid in je hoofd te duwen tijdens trip. weet niet, maar mischien dat effecten juist vermeerderen ivg met je voorgaande ervaringen?

Ik begrijp even niet helemaal waar je op doelt ? /forum/images/graemlins/smile.gif

wel, je zei dat je altijd zoetigheid eet en geen vermindering waarneemt in effecten. misschien dat de effecten juist vermeerden indien je tijdens een tripdagje juist geen zoetstoffen binnenkrijgt. weet het in feite ook niet echt hoor...

Ai, op die manier.. ik heb geen idee maar het is
hoe en ook geen concreet verschil. Ik las op erowid
ook dat veel mensen het beschouwen als een myth.

However... het werkt vaak erg goed opmnieuwe
trippers te vertellen dat zoetigheid de boel
verminderd door placebo effect.

er moet toch iets van aan zijn, aangezien dat heel veel middelen de bloedsuikerspiegel verlagen.

Retour