C
Chris
Guest
Highs, zeg ik heb een vraagje (mijn eerste bericht!) komt misschien een beetje onervaren over, maar moet toch ergens beginnen. komptie: mijn enige ervaring op psychogebied is hasj, wiet, ephedra, e-caps, en absinthe. De 2e keer dat ik blowde, had ik net iets te veel op. Ik dacht: wiet, HA! DAS NIKS! dus ik lurken aan die waterpijp, spacecake vreten tot mijn buikje vol zat en joints roken totdat ik een joint aan 't draaien was en tot de conclusie kwam: dit duurt nu wel erg lang heh... In het begin ging het wel goed, maar op een gegeven moment klonk de muziek verschrikkelijk lelijk in die discotheek waar ik op dat moment zat. Ik staarde naar een muur, en die werd oppeens hardstikke roze, ik keek om me heen en alles was gewoon roze geleurd. Goed toch? zou je zeggen, maar nee. Ik voelde me op dat moment niet zo goed, dus ik ging maar naar huis, slaapjes doen. tja, wishfull thinking, kon ik dat maar op dat moment. want toen ik in bed lag, zag ik me hele wereld in me kop als een cartoonage, zeg ik dat goed? alles in je kop is gewoon een cartoonfilm. Ik zag duivels, demonen, me leraar biologie die zei dat me hart wel wat kon hebben om vervolgens in een vuurdemoon te veranderen (leek op de demoon die op de kaft staat van het ''tibetaanse dodenboek'') , op het laatst ging ik ook hallicuneren. Daar word je gewoon simpel van... Het kwam allemaal ook niet echt prettig over toen ik me realiseerde dat me moeder en eigenlijk me hele omgeving ''psychisch gestoord is'', dat zij gevangenen van zichzelf zijn, inclusief ik. ECHT ALLE WAS GEWOON TEGEN ME! het was alsof de duivel me uitlachte. /forum/images/graemlins/demon.gif /forum/images/graemlins/jester.gif Nu, 3 jaar later, wil ik paddo's eten, maar daar ben ik nu schijtsbenauwd voor, omdat ik van internet vernomen heb dat je eerst alles roze of groen ziet... Kan iemand mij vertellen wat nu precies het verschil is tussen een paddo ervaring en uhm... 15 gram wiet? /forum/images/graemlins/confused.gif