Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

paddo's in combinatie met analgetica?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion hasjiet
  • Date de début Date de début

hasjiet

Matrice Périnatale
Inscrit
26/12/07
een vraagske..

Mijn moeder heeft een spierziekte en neemt zeer hoge dosissen morfine en andere verdovende medicatie. Ik had het daarstraks met haar over hallucinogene middelen en de kracht en inzichten die ik uit trips haal. Ze is hier zeer benieuwd naar en zou graag paddo's proberen. Nu is mijn vraag of dit wel verstandig is met al die medicatie? Iemand ervaring in hoe paddo's werken in combinatie met morfine? Versterkt de morfine de werking van de paddo's? Of net andersom? Ik heb met haar enkele malen een joint gerookt en ze is dan na 2 trekken al volledig van de wereld. Voor de rest heeft ze geen ervaring met "drugs".

alvast bedankt voor de reacties!

het beste is om advies van de dokter te vragen.

ik denk dat aangezien pijnstillers bepaalde hersenfuncties mtb gevoel uitschakelen, dat de trip sowieso niet ten volle kan beleefd worden, maar dat is maar speculatie. het kan ook gevaarlijk worden maar er is niet veel bekend over deze combinatie.

succes!

Zowel NSAID's als opiaten kunnen voor zover ik weet zonder problemen met paddestoelen gecombineerd worden. Medicatie dus gewoon blijven gebruiken tijdens de paddoreis.

Even gegoogeld, en kwam het volgende lijstje tegen:

There are medications which will probably not interfere with the actions of psilocybin:

* antibiotics
* NSAIDs such as tylenol (acetaminophen), aspirin, ibuprofen, Vioxx etc.
* antacids and anti-ulcer medications
* asthma medications
* insulin
* caffeine
* tylenol
* aspirin
* B-Complex and multi vitamins
* Diovan (blood pressure)
* protonix (for acid reflux)
* Indomethacin
* meclizine and dimenhydramine (The antinausea agents)
* Lipitor
* Prozac

It must be noted that the above category reflects personal opinions. We have seen no reports of interactions with these medications, and suspect that the mechanisms by which these medications act is too different from the action by which psilocybin and LSD work for there to be any significant interaction.

Bron: http://www.clusterbusters.com/faq.html

opiaten als morfine zorgen voor een onderdrukking van de ademreflex, ik denk dat dit gevaarlijk kan worden op een trip.

misschien een lagere dosis morfine dan normaal nemen, ik heb niet veel ervaring met pijnstillende effecten van paddo's of zo, maar ik denk dat je wel wordt afgeleid van lichamelijke pijnen, omdat je elders zit met je gedachten.

Ik ben geen arts maae een lagere dosis morfine lijkt me m.b.t. afkickverschijnselen wel uitgesdloten? Ik denk dat ik het er wel ga op
wagen maar beginnen met een zeer lage dosis mexicaantjes.

thx for the comments!
glenn

Het lijkt mij dat er geen lichamelijke gevaarlijke reacties gaan optreden of dat receptoren van vitale functies beinvloed worden.

Echter, je kunt je van paddo's behoorlijk bewust worden van de effecten van andere middelen. Zo kan een asprine terwijl je aan het trippen ben je gevoel echt bot maken, en de vochtafdrijving en de verhoogde hartslag van cafeine je sterk nerveus maken.

Vergeet ook niet dat paddo's je gevoelens en impulsen in veelvoud in de hersenen laten aankomen, en ze juist analgesia's neemt om de prikkels die de hersenen binnenkomen af te slijpen of er een stop tussen te zetten.

Ik denk dat de bewustwording een groter gevaar vormt dat de werkelijke interactie. Maar pin me er niet op vast.

nuttige comment, thx! Ze heeft een stark karakter dus ik denk dat het mentaal wel moet lukken. Ik laat weten hoe het geweest is!

Wat Brugmansia zegt. Ik denk dat het heel erg confronterend kan worden, maar daardoor juist ook heel verlichtend. Ik zou haar goed voorbereiden door te zeggen dat ze moet verwachten veel tegen te komen, maar dat ze geen gevaar loopt (is er een dokter in de zaal die hier een definitief antwoord op heeft?).

Forkbender a dit:
Wat Brugmansia zegt. Ik denk dat het heel erg confronterend kan worden, maar daardoor juist ook heel verlichtend.

Dat denk ik ook, het zou heel positief kunnen uitdraaien maar ook heel negatief! mjah, we zullen zien:)

Retour