Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Paddo's en cocaine

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion petfles
  • Date de début Date de début

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4/10/05
Weet iemand iets over deze combo? Of de een na de ander?

Morgen, met mijn broer, wil ik ouderwets lachen. We hebben coke, echter wil ik hem laten herontdekken dat paddo's ook 'leuk' zijn.

Ik zit ook tussen deze 2 werelden. Coke is zo makkelijk. Paddo's zo veel meer belovend. Een combinatie lijkt me onmogelijk.
Ik dacht, eerst gaan we rustig paddo's nemen. Mocht dat geen voldoening geven kunnen we altijd nog de 'andere kant' op.
Of is er misschien wel een bepaalde mix mogelijk?
Het zou mooi zijn als er een soort overeenstemming kan ontstaan tussen de 2 drugs. Het is me te doen om een recreatieve avond zoals we die al vaker hebben gehad onder invloed van paddo's, en met coke, echter nooit samen.....

Coke en paddo's? cocaine krijg je wel meer zelfvertrouwen door.. meestal als t fout gaat met paddo's is het omdat je te erg in de war raakt en bang raakt door bepaalde dingen... ik weet wel dat sommige mensen eerst MDMA gebruiken, en later een portie paddo's eten. MDMA raak je meer zelfverzekerd door waardoor je, minder angstig raakt..

Ik denk niet dat coke en shrooms levensgevaarlijk zijn, maar voor de zekerheid (zoals altijd als je iets nieuws probeerd) zou ik maar lage doseringen proberen, en kijken wat de effecten zijn er van.

Nog een idee is om je broer een keer gewoon alleen paddo's te laten proberen.. vooral als het z'n eerste keer is lijkt het me beter om eerst voor zichzelf te chekken of hij paddo's wel wat vind..

Dit is het enigste advies wat ik me kan bedenken op t moment, hoop dat je dr wat aan hebt :wink:

Peace!

We hebben allebei een vrij goede kennis van paddo's ;)
We kunnen ook samen heel diep gaan, misschien dat iemand dat begrijpt.
Tijdens lijkt me nutteloos.
Vooraf lijkt me paranoide.
Volgens mij hadden we gewoon lsd moeten vinden...

@ schroomie, mdma is inderdaad een veel vriendelijker idee als je nadenkt over een combinatie met paddo's. Het is er alleen nu niet. Wel een apart idee. Dat had ik wel gedaan, coke is alleen anders lijkt het.

Volledig foute combinatie maar niet gevaarijk denk ik. Megalomania is iets wat nogal eens op schijnt te treden met deze combo. Heb het zefl nooit gedaan, coke valt voor mij onder middelen met een negatieve lading. Er kleeft letterlijk bloed aan laat ik maar zeggen en dat vind ik niet te rijmen met waar paddo's voor lijken te staan. Daarnaast is het superverslavend en is de down veel downer dan de up up is, vooral als je eenmaal een verslaving begint te ontwikkelen.

Maar das mijn mening maar he ;)

Zinloos ! De coke haalt je helemaal uit de trip.

1 x geprobeerd, nooit meer !

Nee, dan liever mdma + paddos, of wat lachgas.

volgens mij is het ook een no no..
want geestverruimend en geestvernauwend ik weet niet of dat wel zo'n lekkere combo is, bij paddos probeer je juist je ego los te laten en bij sos is dat juist het tegenovergestelde
plus dat coke altijd heel overheersent is zoals marc zij.

dan zou ik misschien eerder een xtc pil erbij nemen als er geen MDMA verkrijgbaar is.

sorry hoor.. maar gewoon geen coke .. heel simpel
dat vind ik echt een hele foute manier om paddo's te gebruiken..

Foute combinatie, hoewel het geen risico zal zijn lichamelijk. Maar geestelijk des te meer!

Ik wil niet eens wakker zijn wanneer de coke uitwerkt, laat staan onder invloed zijn gevoelsversterkende middelen op z'n moment, wil jij down komen van coke als je tript of paddo's!? En gedurende je hele trip snuiven om die down te voorkomen, tja, neem dan die paddo's niet, coke overheerst toch grotendeels gedurende de high.

Waarom wil je zo doordacht worden en visioenen hebben om vervolgens je gevoel af te vlakken, je ego te versterken en je geestvernauwen?

Mdma gaat juist heel goed samen met paddo's, egoverzachtend, teder en euforisch! Hippieflip!

Coke kun je enkel combineren met drank, opiaten, eventueel wiet en natuurlijk peuken. Maar nooit te nimmer met psychedelica.

Ik vind coke wel lekker, maar het is de meest kille en zinloze drugs die ik geprobeerd heb, zelf opiaten geven een veel aangenamere high.

Foute combinatie, hoewel het geen risico zal zijn lichamelijk. Maar geestelijk des te meer!

Ik wil niet eens wakker zijn wanneer de coke uitwerkt, laat staan onder invloed zijn gevoelsversterkende middelen op z'n moment, wil jij down komen van coke als je tript of paddo's!? En gedurende je hele trip snuiven om die down te voorkomen, tja, neem dan die paddo's niet, coke overheerst toch grotendeels gedurende de high.

Waarom wil je zo doordacht worden en visioenen hebben om vervolgens je gevoel af te vlakken, je ego te versterken en je geestvernauwen?

Mdma gaat juist heel goed samen met paddo's, egoverzachtend, teder en euforisch! Hippieflip!

Coke kun je enkel combineren met drank, opiaten, eventueel wiet en natuurlijk peuken. Maar nooit te nimmer met psychedelica.

Ik vind coke wel lekker, maar het is de meest kille en zinloze drugs die ik geprobeerd heb, zelf opiaten geven een veel aangenamere high.

Waarom wil je zo doordacht worden en visioenen hebben om vervolgens je gevoel af te vlakken, je ego te versterken en je geest vernauwen?

We hadden graag paddo's genomen maar de omgeving, thuis, is daar niet geschikt voor. We zoeken allebei liever vrijheid tijdens trips, om naar buiten te gaan, te schreeuwen en zo gek te doen als je nodig voelt :)

Ik snap jullie reacties helemaal, zeker na de laatste keren C, maar ik heb ook anders meegemaakt. Het is niet vanzelfspreke zoals hierboven, net als bijvoorbeeld alcohol, het is situatie en persoons-afhankelijk.
Er zijn avonden geweest dat coke net zo krachtig was als mdma voor mij. Ik voelde empathie tot in mijn vingertoppen. Dat lukte enkel met mijn broer, en ook dan wanneer we allebei gelukkig waren.. De connectie die we dan kunnen voelen is bovennatuurlijk.

Zoals ik al zei blijkt dat zeldzaam te zijn, ook voor ons, en dus lijkt deze combo ook voor mij volledig nutteloos. Vergeet alleen niet dat je eigenlijk alles zelf moet meemaken, zonder voorbedachte conclusie, om de waarheid te kennen :wink:

major moodswings... dat word jantje lacht jantje huilt!!!

Er zijn avonden geweest dat coke net zo krachtig was als mdma voor mij. Ik voelde empathie tot in mijn vingertoppen. Dat lukte enkel met mijn broer, en ook dan wanneer we allebei gelukkig waren.. De connectie die we dan kunnen voelen is bovennatuurlijk.

Hehe, toch zijn MDMA en coke zwaar tegengesteld aan elkaar. Maar heb eens een soortgelijke ervaring gehad. Ik was met een maat van me op een feest, die ik al vanaf m'n geboorte ken zowat. En we hadden idd beide gesnoven en toen hebben we ook wel diepgaande gesprekken gehad, maar dan kwam meer door het zelfvertrouwen dat we hadden dan door ego oplossing.

Contact maken met andere onbekende feestgangers doe ik echter nooit met sos op, ben dan toch een tikkeltje arrogant. Met E is dat wel anders.

Retour