Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Paddo werkt niet voor mij?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion asksatan
  • Date de début Date de début

asksatan

Neurotransmetteur
Inscrit
18/1/06
Hee,
na het lezen van de ervaringen van andere gebruikers, verwachtte ik nogal wat van paddo's. Visioenen, opening van deuren naar andere werelden.. You know it. Echter, de beide keren dat ik gebruikt heb (1e keer: 10 gr. Philosopher's stones; 2e keer: 30 gr. mexicaanse) heb ik nauwelijks een boeiende ervaring gehad. Ik werd er een beetje wazig van, maar ik heb nauwelijks veranderingen in mijn waarneming ervaren, laat staan hallucinaties... Mijn 'denken' werd wel wat dieper, maar ik filosofeer van mezelf nogal veel, dus zo'n groot verschil heb ik helaas niet gemerkt. Betekent dit dat ik misschien dubbele porties moet gaan nemen om toch interessante effecten te krijgen? Of kan het zijn dat het niet werkt voor mij?

Beetje teleurstellend tot nu toe..

Gr's

Mijn eerste keer was ook niet zo heel interessant. Ik heb nog steeds (na ongeveer 15 keer paddo's met gemiddelde en hoge dosis) geen sterke hallucinaties, slechts muren die ademen en vloeren die bewegen, maar met mijn ogen dicht kan ik het hele universum ontdekken.
Heb je geprobeerd om je ogen te sluiten en rustig ergens te gaan zitten/liggen? Werkt als een trein voor mij. Misschien is het ook een goed idee om een keer de natuur in te gaan, omdat je dan meer gestimuleerd wordt. Doe het echter wel in een vertrouwde omgeving, anders zou je kunnen flippen.
Laatste tip: schep niet te hoge verwachtingen voor de trip. Dit zit een goede trip meestal in de weg, omdat het altijd anders is dan je jezelf kunt voorstellen. De meeste muren waar je doorheen moet zijn psychologisch en liggen niet aan de dosis.

Ik heb het grootste gedeelte van de trip met gesloten ogen, liggend op bed doorgebracht, terwijl ik luisterde naar mijn favoriete muziek. Ik had inderdaad gelezen dat je met gesloten ogen visuals kon krijgen, maar ook dat heeft helaas niet plaatsgevonden. Ik heb op zich wel erg genoten van de muziek; ik hoorde dingen die ik normaal niet opmerk en ik begréép de lyrics.. In dat opzich was het trippen wel leuk :) Ik weet niet of het bos een goed idee is; ik ben liever op mezelf in een kleinere ruimte :) Zou het dan toch de dosis/kwaliteit kunnen zijn? Ik denk nl. niet dat er een psychologische barrière was die mij e.e.a. onmogelijk maakte.

Trouwens, ik hoor veel verhalen over dat de mexicaanse zo vies is, maar aan die ik had zat nog minder smaak dan aan een champignon... Misschien wil dat iets zeggen over de kwaliteit?

Misschien was de omgeving te vertrouwd. Ik weet niet of dat uberhaupt kan, maar misschien had je onbewust de verwachting dat de omgeving niet zou veranderen.

Het kan natuurlijk zijn dat je minder gevoelig voor paddo's bent dan gemiddeld. Dit kun je oplossen door steeds een halve of hele gram meer te nemen dan de vorige keer. Wees voorzichtig hierbij, want als er opeens een doorbraak is, kan die hard aankomen.

Over de smaak kan ik een ding zeggen: you'll learn to hate it. De eerste drie/vier keer vond ik ze ook gewoon lekker. Nu krijg ik ze bijna niet weg. Ik weet niet of er een link is met de kwaliteit, volgens mij is het niet de psilocybine die de ranzige smaak heeft.

5 -7gram gedroogde hawaiiaanse kopen.. donkere kamer nuchtere maag!! ben ik benieuwd of je geen visuals krijgt!!
succes!!

5 -7gram gedroogde hawaiiaanse kopen.. donkere kamer nuchtere maag!! ben ik benieuwd of je geen visuals krijgt!!
succes!!

Heb je ze gegeten of thee gemaakt ? Met eten heb ik nog nooit visuals gehad, alleen idd dat wazige gevoel.

Nadat ik de thee heb ontdekt is voor mij ook het trippen pas echt begonnen en heb ik de mooiste visuas gehad.

Misschien een keertje thee maken ?

Dus,

misschien moet ik eens hawaiiaanse kopen en daarvan paddo-thee maken.. :idea:? (ik heb ze beide keren inderdaad gegeten)

Als ik ze niet droog en in thee verwerk, hoeveel van de hawaiiaanse kan men me dan aanraden voor een sterke trip?

Pff, ik moet eerst maar weer een maandje wachten :P

Thanks!

In de smartshop is een portie hawaiiaanse 10 gram vers (ong. 1g gedroogd). Ik zou als ik jou was gewoon een portie kopen (elke paddo-soort is weer anders) en dan eventueel in stukjes snijden en in citroensap doen om het te versterken. Thee kan ook, maar maakt het niet sterker. De psilocybine wordt dan alleen sneller opgenomen, zodat de duur korter is, maar de piek hoger.

hmm apart verhaal...
de laatste keer heb ik eerst 6 gram philosophers stones op, en 1 uur later nog eens 6 gram.
Ik heb de stones in een thermoskan met gekookt, wat afgekoeld water gedaan (ongeveer 50 graden denk ik). Daar een tijdje in laten staan, en ingeschonken met de stoeltjes erbij. Daarna drinken/ eten. Supersmerig, ook al heb ik van verscheidene mensen gehoord dat ze de stones nog het beste vinden smaken. To me it's all the same.
Het was een kleine verspreide dosering, en gewoon op mn eigen kamer terwijl mn ouders beneden zaten. Ik zat tv te kijken, maar dat trok ik echt niet meer toen het begon in te werken. De muren begonnen te ademen, kregen een paars groene gloed, en ik ben gaan schilderen.
De ervaring om te schilderen ,wat ik zowiezo al vaak, doe was zo veel meer intens dan normaal. De kleuren waarmee ik werkte leken zo vloeibaar en zichzelf constant te verversen. Ik vond het zo indrukwekkend, dat ik het heb opgeschreven. Dit was tevens mijn allereerste keer dat ik het alleen deed. Vooraf was ik nogal huiverig, en een beetje bang. Hier volgt wat ik op dat moment opgeschreven heb:

"Schilderen is heel anders, het is een beleving waar je ingetrokken wordt. Ik heb projecties, vooral als ik naar het schilderij kijk. Het zijn allemaal lagen die los van elkaar komen, maar de structuur is hetzelfde. Het schilderij leeft en ademt echt. Het lijkt alsof er continu lagen van vernieuwing overvloeien. Ik voel me de moeder van alles die het mooi en 'af' moet maken.
Ik den kdat ik zo iets overnieuw moet maken omdat ik bang ben dat mijn impulsieve motoriek het originele beeld zo beinvloed dat het totaal iets anders wordt.
Het is een gift om dit zo te kunnen. Het lijkt een terugkeer naar eerdere gebeurtenissen. Tijd klopt niet!! Ik kan meer in de tijd dan voorheen. Ik heb mentale gesprekken met de boom en het is heel leuk"

Die boom was ik toen aan het schilderen, en hij sprak dus tegen me hoe ik verder moest. daarna ben ik in bed gaan liggen, heb the gateful dead aangezet, en heb de beste trip van mn leven gehad. Geweldige CEV's en had het antwoord op alles, zodat ik tegelijk ook totaal geen vragen meer had om over na te denken. Dit was een mentaal orgasme wat uren geduurd heeft. Ik heb zelfs liggen huilen in bed omdat alles zo mooi was, en alles klopte.
Toch een hele intense ervaring met in principe zo weinig middelen.

Heb je ervoor nog gegeten? Want op een nuchtere maag werken ze veel beter en idd kan je een keer proberen om er thee van te zetten.

Gaat wel hard met inslaan, maar als je er eenmaal lekker inzit kan je echt prachtige dingen memaken

skrudge a dit:
Ik heb zelfs liggen huilen in bed omdat alles zo mooi was, en alles klopte. Toch een hele intense ervaring met in principe zo weinig middelen.

Gefeliciteerd.

Philosopher's Stones kunnen inderdaad vrij hard inslaan. Ik heb ook een geweldige trip gehad daarop. De beste was echter mijn eerste trip in m'n eentje op een halve portie gewone mexicaanse met citroensap en zwartebessensap (zie black currant juice experiment op dit forum en op shroomery.org). Werkte geweldig. Het mentale orgasme is zo verfrissend, dat houdt je nog weken helemaal high en super helder.

Inderdaad, ik zorg ook altijd dat ik minimaal 2 uur daarvoor niets gegeten heb. De paddestoelen kunnen dan wel hard inslaan op je maag, in ieder geval bij mij. Neem dan iets van soep, en alles komt goed :)

Retour