NewIdentity Glandeuse Pinéale Inscrit 20/5/02 Messages 134 26/6/02 #1 We zijn eindelijk paddestoelen aan het groeien, zonder groeigidjes zonder snelkookpan, de fotoos volgen !!!!!
We zijn eindelijk paddestoelen aan het groeien, zonder groeigidjes zonder snelkookpan, de fotoos volgen !!!!!
MeneerCactus Alpiniste Kundalini Inscrit 24/1/02 Messages 642 27/6/02 #2 Dat is goed nieuws. Ik dacht dat je me verteld had dat de wehkamp pan was aangekomen. Passen de potten er niet in?? Nu maak je ons erg nieuwsgierig!!!!! Vertel eens wat meer, ik denk dan aan: medium, strains, setups etc Alvast heel veel succes, en hoewel je vast betere shroomers kent kun je eventuele vragen altijd stellen!!! Groetjes Eric
Dat is goed nieuws. Ik dacht dat je me verteld had dat de wehkamp pan was aangekomen. Passen de potten er niet in?? Nu maak je ons erg nieuwsgierig!!!!! Vertel eens wat meer, ik denk dan aan: medium, strains, setups etc Alvast heel veel succes, en hoewel je vast betere shroomers kent kun je eventuele vragen altijd stellen!!! Groetjes Eric
MeneerCactus Alpiniste Kundalini Inscrit 24/1/02 Messages 642 2/7/02 #3 En hoe is het met de schimmel? We horen helemaal niets meer...... Groetjes Eric